kalimata

Data: 2017-06-27 11:44:27
Autor: Bolko
kalimata
40-letni mężczyzna ma koniec przyszłego tygodnia bardzo intensywnie,
Problem jest taki że przez trzy noce trzeba spać na podłodze..
Możecie Panowie polecić coś na podłogę takiego żebym nan następny dzień
mógł się ruszać?

Data: 2017-06-27 22:19:54
Autor: jo44
kalimata
W dniu 27.06.2017 o 20:44, Bolko pisze:

Możecie Panowie polecić coś na podłogę takiego żebym nan następny dzień
mógł się ruszać?

Proponuję karimatę.

Data: 2017-06-27 22:51:54
Autor: Bolko
kalimata
W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 22:19:55 UTC+2 użytkownik jo44 napisał:
W dniu 27.06.2017 o 20:44, Bolko pisze:

> Możecie Panowie polecić coś na podłogę takiego żebym nan następny dzień
> mógł się ruszać?

Proponuję karimatę.

sorry ale z l znaczy r zamwsze miałem problem

Data: 2017-06-28 13:38:51
Autor: Szuwarek
kalimata
Bolko pisze:
[...]
Sam stosuję karimatę, ale już jestem zaprawiony do spania na twardym.
Jeżeli ma być bardziej miękko, to proponuję samopompujące - do kupienia w sklepach turystycznych.
Pozdrawiam

kalimata