kalkulator lokat z kapitalizacją i podatkiem - wersja na iPhone

Data: 2010-08-30 23:05:46
Autor: plusz
kalkulator lokat z kapitalizacją i podatkiem - wersja na iPhone
Zgodnie z sugestiami kilku osób, w końcu znalazłem trochę czasu i
stworzyłem wersję kalkulatora lokat na iPhone. Teraz możemy sprawdzić
i porównać lokaty stojąc przed okienkiem banku, nawet jeśli nie mamy
dostępu do sieci.

Wersja 1.0 jest nieco okrojona w stosunku do wersji www, ale zapraszam
do testowania i dzielenia się uwagami.

itms://itunes.apple.com/us/app/savings-calculator-with-tax/id388836666?mt=8

--
plusz
http://www.kalkulatorlokat.pl

kalkulator lokat z kapitalizacją i podatkiem - wersja na iPhone