kałuże w garażu

Data: 2009-12-18 11:40:36
Autor: Prawusek
kałuże w garażu

"strach" <strach3@gazeta.pl> wrote in message
Od niedawna mam nieogrzewany garaż w szeregowcu. Zauważyłem, że kałuże ze
spływającej z auta wody i śniegu nie wysychają do końca praktycznie nigdy.
Przejmować się tym czy nie?

Zaizolować całą powierzchnię garażu folią budowlaną i wylać warstwę betonu
na niej z dodatkami hydrofobowymi i spadkiem 1cm / 1m dł. w kierunku bramy
wjazdowej.

Data: 2009-12-19 01:41:07
Autor: strach
kałuże w garażu
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hgfmr9$54b$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zaizolować całą powierzchnię garażu folią budowlaną i wylać warstwę betonu
na niej z dodatkami hydrofobowymi i spadkiem 1cm / 1m dł. w kierunku bramy
wjazdowej.

Podoba mi się ten pomysł (jeśli koszt będzie do przeżycia), dzięki.

Data: 2009-12-19 09:27:20
Autor: Jacek
kałuże w garażu
Niestety w zimie spod auta nie kapie woda, tylko spadaja bryły mazi, która zatrzymuje wodę i bez ręcznego wspomagania nie zechce dobrowolnie ściekać w takim stopniu, żeby było sucho.
Jacek

Data: 2009-12-19 09:55:50
Autor: Prawusek
kałuże w garażu

[...]