kamer na rowerze - jak zamontować?

Data: 2010-08-07 20:18:51
Autor: wojek
kamer na rowerze - jak zamontować?
Kup lepszą kamerkę i zamontuj w miarę na sztywno do kierownicy (ja zrobiłem mocowanie do śrub wspornika z blachy z zasilacza ATX). Dobra kamerka nie bedzie miała drżącego i deformującego się obrazu tak jak komórki i spółka tylko będzie łapała klatki przesunięte w całości (przesunięcie pomniejszone trochę przez mechanizm stabilizacji coraz częściej obecny). Potem taki trzęsący się film wrzucasz do czegoś w stylu: http://public.hronopik.de/vid.stab/features.php?lang=en i voila :)

pozdr.
w.

Data: 2010-08-07 23:52:47
Autor: ToMasz
wojek pisze:
[...]

Requirements / Installation
You need a Linux with transcode >= 1.1.0 installed, that's it! The
newest version is in 1.1.6.

no to napewno sie ze 3 osoby zainteresowane znajdą :)

raz: obraz z kamery to ja mam dobry.
dwa: nie wsadzę na głowę i już. na nartach jakoś próbowałem, gdzieś
obiektyw z kieszeni wystawał, ale na rowerze - nie i koniec. organizm
odrzuca.

ToMasz

Data: 2010-08-08 00:40:09
Autor: wojek
ToMasz pisze:
  > Requirements / Installation
You need a Linux with transcode >= 1.1.0 installed, that's it! The
newest version is in 1.1.6.
no to napewno sie ze 3 osoby zainteresowane znajdą :)

Chodziło mi raczej o technikę niż sam program. Pod Uznany System Operacyjny też powinno być coś podobnego. A jak nie ma, to (od biedy) da się to transcode odpalić pod cygwinem lub colinuxem na windows.

raz: obraz z kamery to ja mam dobry.
Jak chcesz to wyślij mi na priv jakiś krótki filmik i mogę Ci odesłać po wyprostowaniu.

pozdr.
w.

Data: 2010-08-08 08:08:36
Autor: Gamariel
[...]

Alez oczywiscie ze jest:) Deshaker w postaci filtra dla VirtualDuba.
http://www.guthspot.se/video/deshaker.htm

Pozdrawiam
G.

kamer na rowerze - jak zamontować?