kamera do samochodu

Data: 2013-06-22 11:44:42
Autor: identyfikator: 20040501
kamera do samochodu
może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

Data: 2013-06-22 15:01:20
Autor: ZIWK
kamera do samochodu
może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!
Adam Słodowy ;)
http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczny/napraw-to-sam/325-miniaturowa-kamera-rejestrator-drogi

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-06-22 15:30:01
Autor: identyfikator: 20040501
kamera do samochodu
szybko jeździ skubaniec...

Data: 2013-06-22 21:10:05
Autor: Excite
kamera do samochodu
może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

Taką za 100 czy 1000zł ?

Data: 2013-06-22 13:37:54
Autor: kogutek444
kamera do samochodu
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 21:10:05 UTC+2 użytkownik Excite napisał:

> może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?

> rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

Taką za 100 czy 1000zł ?

Można zaczać wyliczankę od 49 złotych + koszt przesyłki.

Data: 2013-06-22 22:55:53
Autor: identyfikator: 20040501
kamera do samochodu
interesuje mnie też jak je się montuje w aucie...

Data: 2013-06-22 14:03:40
Autor: kogutek444
kamera do samochodu
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 22:55:53 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
interesuje mnie też jak je się montuje w aucie...

Wejdź na allegro. Są zdjęcia, opisy.

Data: 2013-06-22 23:45:03
Autor: TW Dziobak
kamera do samochodu
Użytkownik "identyfikator: 20040501"  napisał

może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

Lawa Lawa może, już ma cztery kamery na wszystkie strony świata i wszystkie noktowizyjne  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-06-23 21:35:01
Autor: PiteR
kamera do samochodu
na  ** p.m.s **  TW Dziobak pisze tak:

[...]

no właśnie, mnie już nudzi nagrywanie do przodu. Od teraz bede przylepiał z tyłu. Niech nagrywa wściekłych szajbusów co siedzą na ogonie.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-06-23 23:25:38
Autor: Andrzej Lawa
kamera do samochodu
W dniu 22.06.2013 23:45, TW Dziobak pisze:
[...]

Ty masz pięć - wszystkie w twojej pustej głowie...

Data: 2013-06-23 08:19:11
Autor: huri_khan
kamera do samochodu
Dnia Sat, 22 Jun 2013 11:44:42 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

Jeżeli masz telefon z Androidem to proponuję AutoGuard (płatna około 10-20
zł) http://tnij.org/autoguard

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-06-23 09:28:21
Autor: masti
kamera do samochodu

napisał(a):

[...]

płacenie za to g.. to wielkie nieporozumienie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-23 12:23:31
Autor: p0li
kamera do samochodu
T->Dnia 2013-06-23 11:28:21 niejaki masti napisał:
Jeżeli masz telefon z Androidem to proponuję AutoGuard (płatna około
10-20 zł)
http://tnij.org/autoguard

płacenie za to g.. to wielkie nieporozumienie

...szczególnie że jest darmowy SymDVR

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-06-23 14:11:46
Autor: ddddddd
kamera do samochodu
W dniu 2013-06-23 12:23, p0li pisze:
T->Dnia 2013-06-23 11:28:21 niejaki masti napisał:
Jeżeli masz telefon z Androidem
..szczególnie że jest darmowy SymDVR

mój android nie znajduje tej aplikacji

Lukasz

Data: 2013-06-23 12:13:20
Autor: masti
kamera do samochodu
Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 14:11:46 +0200 osobnik zwany ddddddd
napisał:

W dniu 2013-06-23 12:23, p0li pisze:
T->Dnia 2013-06-23 11:28:21 niejaki masti napisał:
JeĹźeli masz telefon z Androidem
..szczegĂłlnie Ĺźe jest darmowy SymDVR

mĂłj android nie znajduje tej aplikacji

darmowy AutoGuard
http://u.42.pl/2K2L

w powiązanych masz cały tłum darmowych aplikacji tego typu
choć szczerze mówiąc żadna z testowanych przeze mnie nie zachwyciła a już zwłaszcza na tyle bym był chętny wydać na nie choć złotówkę

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-23 17:16:29
Autor: p0li
kamera do samochodu
T->Dnia 2013-06-23 14:11:46 niejaki ddddddd napisał:
W dniu 2013-06-23 12:23, p0li pisze:
T->Dnia 2013-06-23 11:28:21 niejaki masti napisał:
Jeżeli masz telefon z Androidem
..szczególnie że jest darmowy SymDVR

mój android nie znajduje tej aplikacji

sorki - mój bład - to jest na symbiana --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-06-23 19:14:23
Autor: masti
kamera do samochodu
Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:14:23 +0200 osobnik zwany huri_khan
napisał:

Dnia Sun, 23 Jun 2013 09:28:21 +0000 (UTC), masti napisał(a):

http://tnij.org/autoguard

płacenie za to g.. to wielkie nieporozumienie

A konkretnie ?

a konkretnie uzywałem tego przez kilkanaście dni. strasznie mułowate, gubiło zapisy. I miałbym za to płacić?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-23 23:08:26
Autor: ToMasz
kamera do samochodu - w nocy czarno - biała
W dniu 22.06.2013 11:44, identyfikator: 20040501 pisze:
może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!
witam

ja wielokrotnie się wypowiadałem na temat kamer, wystawiałem próbki na YT. teraz jednak mam pytanie do uzytkowników kamer. O ile wiem, w nocy kamery są ślepe. jasne że widać latarnie i światła stopu, ale obok auta - nic. mimo że nasze oczy jeszcze wiele widzą. mam kamerę nadzoru, (pal); daje obraz barwny, aż poziom światła zastanego jest wystarczający. pod koniec dnia, gdy robi się mroczno, kamera "sieje" barwami zielonymi i fioletowymi po krawędziach. nic kompletnie nie da się rozpoznać. Sciemnia się bardziej i nagle - pstryk, kamera przełącza się na czarno biały tryb i wszysko widzi. widzi lepiej niż moje oczy.

Czy jest jakiś rejestrator trasy, widzący w nocy czarnobiało, albo nawet cały czas czarnobiało? Po kija te kolory jak to ma być materiał dowodowy?

ToMasz

Data: 2013-06-23 23:20:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-06-23 23:08, ToMasz pisze:
[...]

Prestigio RR300 ma możliwość przełączenia, ale nigdy tego nie testowałem. Jutro popróbuję.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-06-23 23:57:48
Autor: John Kołalsky
kamera do samochodu - w nocy czarno - biała

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

Podświetlenia podczerwonego nie ma ?

Data: 2013-06-24 01:38:30
Autor: p0li
T->Dnia 2013-06-23 23:57:48 niejaki John Kołalsky napisał:
[...]

jak nie ma to dobrze kamery profi mają pod kopułką dwie kamery - dzienną i ir po zapadnięciu zmroku obraz przełącza się na kamere nocną

te wszystkie chińczyki z podświetleniem diodami jedyne co robią to same się
oślepiają
jeśli już potrzebne jest wspomaganie - reflektor ir powinien być jako
osobne urządzenie i trochę z tyłu kamery --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-06-24 08:19:51
Autor: ToMasz
W dniu 23.06.2013 23:57, John Kołalsky pisze:

[...]

JUŻ niema. :) jak miała, to blisko prześwietlała, daleko ledwo widziała.
ToMasz

Data: 2013-06-23 23:27:54
Autor: Andrzej Lawa
kamera do samochodu
W dniu 22.06.2013 11:44, identyfikator: 20040501 pisze:
może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

A jaki masz budżet? Oraz telefon? ;)

Np. Nokia N8 całkiem ładnie się w tej roli sprawuje (ze standardowym oprogramowaniem) więc jeśli masz coś takiego, to już sprawę masz z głowy.

Data: 2013-06-23 23:33:26
Autor: p0li
kamera do samochodu
T->Dnia 2013-06-23 23:27:54 niejaki Andrzej Lawa napisał:
[...]

na n8 symDVR - działa pięknie
milion ustawień używam - polecam

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-06-23 23:56:32
Autor: Andrzej Lawa
kamera do samochodu
W dniu 23.06.2013 23:33, p0li pisze:

[...]

A czym się różni od wbudowanego programu?

Data: 2013-06-24 01:34:58
Autor: p0li
kamera do samochodu
T->Dnia 2013-06-23 23:56:32 niejaki Andrzej Lawa napisał:
[...]

- może automatycznie uruchamiać nagrywanie po podaniu zasilania
zewnętrznego
- może uruchamiac się w tle po j.w.
- zapisuje track gps w postaci napisów jak i gpx
- ustawiasz długość segmentu filmu - zapisuje w pętli - ustawiasz ile miejsca z karty/pamięci ma używać

to tak z pamięci - ale ustawień jest mnóstwo

oczywiście działa w tle - można na ekran wystawić sobie nawigację czy
rozmawiać przez telefon lub słuchać muzyki

przykładowe filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=wflxv_CP0H4&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=2rtQu5Oh5ME&hd=1