kamera do samochodu

Data: 2013-06-22 23:45:03
Autor: TW Dziobak
kamera do samochodu
Użytkownik "identyfikator: 20040501"  napisał

może mnie Ktoś tu wprowadzić w temat kamery do samochodu?
rejestrującej wydarzenia przed szybą kierowcy... HELP!

Lawa Lawa może, już ma cztery kamery na wszystkie strony świata i wszystkie noktowizyjne  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-06-23 21:35:01
Autor: PiteR
kamera do samochodu
na  ** p.m.s **  TW Dziobak pisze tak:

[...]

no właśnie, mnie już nudzi nagrywanie do przodu. Od teraz bede przylepiał z tyłu. Niech nagrywa wściekłych szajbusów co siedzą na ogonie.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-06-23 23:25:38
Autor: Andrzej Lawa
kamera do samochodu
W dniu 22.06.2013 23:45, TW Dziobak pisze:
[...]

Ty masz pięć - wszystkie w twojej pustej głowie...

kamera do samochodu