kamera na rower

Data: 2011-06-14 20:23:07
Autor: Titus Atomicus
kamera na rower
In article <it83cs$1d9$1@mx1.internetia.pl>,
 Mike <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote:

Bry
Tak sobie myślę nad takim bajerem jak kamerka sportowa montowana na kierownicę rowerową, kask narciarski itp. Co by można było uwiecznić fajne momenty i jakiś filmik zmontować od czasu do czasu.
Tylko, że jak tak przeglądam allegro to wszystko jedzie totalnymi Chinami :) Tzn. takie kamerki 640x480 są za około 200zł. Zaś kamerki HD są za ~500zł ale Chinami jadą tak samo niestety.
Ma ktoś do czynienia z takimi kamerami, raczej z tej dolnej granicy cenowej, bo nie uśmiecha mi się na bajer wydawać 800zł.
Najbardziej mnie interesuje jakość obrazu (idealnie jak by ktoś zarzucił filmikiem) a jeszcze bardziej jakość dźwięku- tzn. jak się sprawuje mikrofon przy dużych prędkościach- czy słychać coś oprócz wiatru :)

No, przeciez bylo niedawno.
Hint - watek 'okularki rowerowe'.
:-)

TA