kamera na rower

Data: 2011-06-14 21:15:58
Autor: colin
kamera na rower
Ma ktoś do czynienia z takimi kamerami, raczej z tej dolnej granicy cenowej, bo nie uśmiecha mi się na bajer wydawać 800zł.
Najbardziej mnie interesuje jakość obrazu (idealnie jak by ktoś zarzucił filmikiem) a jeszcze bardziej jakość dźwięku- tzn. jak się sprawuje mikrofon przy dużych prędkościach- czy słychać coś oprócz wiatru :)

GoPRO HD zanabyłem za 700zł, rzecz jasna sprowadzone z USA, poza dzwiekiem i toporna obsługą nie ma sie do czego przyczepic:
http://www.youtube.com/watch?v=8CiYkSq97eA
http://www.youtube.com/watch?v=Okhq7GyCmk0
http://www.youtube.com/watch?v=IJwIoKTSqBs

kamera na rower