kamera/rejestrator w lusterku?

Data: 2017-08-04 15:45:29
Autor: Pszemol
kamera/rejestrator w lusterku?
Data: 2017-08-04 09:47:43
Autor: Zenek Kapelinder
kamera/rejestrator w lusterku?
Ja na to ze pomysl dobry. Zadnych dodatkowych elementow, odpadajacych przyssawek itp. Do tego sa samochody co maja w mocowaniu lusterka albo niedaleko oswietlenie i jest skad wziac bezbolesnie prad.

Data: 2017-08-04 12:17:35
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:643746fd-7683-4699-a71f-18beb774b07cgooglegroups.com...
Ja na to ze pomysl dobry. Zadnych dodatkowych elementow, odpadajacych przyssawek itp. Do tego sa samochody co maja w mocowaniu lusterka albo niedaleko oswietlenie i jest skad wziac bezbolesnie prad.

Tylko kabelek trzeba pociągnąć do tylnej klapy bagażnika do kamerki wstecznej. Chyba najlepiej to zrobić podsufitką?

Data: 2017-08-04 11:53:28
Autor: Zenek Kapelinder
kamera/rejestrator w lusterku?
Niekoniecznie. W tylnej klapie jest wycieraczka a w samochodach bardzo czesto stosuje sie sterowanie od strony masy a nie plusa.

Data: 2017-08-04 18:57:22
Autor: Pszemol
kamera/rejestrator w lusterku?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Niekoniecznie. W tylnej klapie jest wycieraczka

Jaka wycieraczka? :-) Ukradli mi! :-)))

Oba moje samochody to sedany a nie hatchbacki.

a w samochodach bardzo czesto stosuje sie sterowanie od strony masy a nie plusa.

Nie rozumiem - czy możesz to przybliżyć?

Data: 2017-08-04 22:29:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-04 o 20:57, Pszemol pisze:

a w samochodach bardzo czesto stosuje sie sterowanie od strony masy a nie plusa.

Nie rozumiem - czy możesz to przybliżyć?

ROTFL. Plus idioto, jest na stałe podłączony (aku/bezpiecznik/silnik wycieraczki a masę podaję się przez przełącznik/przekaźnik zamykając obwód :D (sterowanie od strony masy).
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 18:36:59
Autor: Zenek Kapelinder
kamera/rejestrator w lusterku?
Ty jestes idiota. Sam napisales ze plus jest podlaczony a steruje sie masa i twierdzisz ze jak ja napisalem ze plus jest podlaczony a steruje sie masa to jest zle. Wystkie zarowki oswietlenia wnetrza zeby swiecily sa podlaczone do plusa i zeby po otwarciu drzwi swiecily to laczy sie je wlacznikami w drzwiach z masa. Glupszy jestes od mlotka.

Data: 2017-08-05 03:11:36
Autor: Pszemol
[...]

Obaj jesteście udani :-)

Data: 2017-08-05 10:00:29
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
Ty jestes idiota. Sam napisales ze plus jest podlaczony a steruje sie masa i twierdzisz ze jak ja napisalem ze plus jest podlaczony a steruje sie masa to jest zle.

Gdziekurwa napisałem że to jest źle? Aleciejebie.

Wystkie zarowki oswietlenia wnetrza zeby swiecily sa podlaczone do plusa i zeby po otwarciu drzwi swiecily to laczy sie je wlacznikami w drzwiach z masa.

Glupszy jestes od mlotka.

No jednak chyba ty jesteś głupszy od młotka i to gumowego! :)
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-05 06:46:42
Autor: Pszemol
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:om3u0o$p64$1mx1.internetia.pl...
Glupszy jestes od mlotka.

No jednak chyba ty jesteś głupszy od młotka i to gumowego! :)

Trzeba przyznać, że dajecie obaj z Zenkiem dużo rozrywki na tej grupie.

Na ten przykład nie wiedziałem że jest chierarchia inteligencji
wśród młotków :-) Twierdzisz że gumowy jest głupszy od żelaznego?

Data: 2017-08-05 13:54:39
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-05 o 13:46, Pszemol pisze:
[...]

Spróbuj się jebnąc w łeb. Ciekawe który młotek ci mniej szkody narobi albo poziom rozumu podniesie. Musisz koniecznie spróbować, no bo z tekstu to nie wynika. Jesli na gumowym młotku będzie napis "Uviversal" to znaczy że możesz się nim pierdolnąć dodatkowo w kolano :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-05 07:06:25
Autor: Pszemol
[...]

A wiesz, że Amerykanie mówią "hammer" tylko na żelazny
młotek? A na gumowy lub drewniany młotek mówią "mallet"?

Mallet to jest zresztą nazwa też na młotek używany do krokieta.
Nie takiego krokieta co się je popijając czerwonym barszczem
tylko gry w krokieta :-)

Czy w języku polskim nie ma podobnego odróżnienia młotków?

Data: 2017-08-05 14:44:24
Autor: J.F.
Dnia Sat, 5 Aug 2017 07:06:25 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

U nas nie bylo kro/ykieta ani polo.
ani bejsbola, ani tzw futbolu ... amerykanskiego :-)

J.

Data: 2017-08-05 07:49:04
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1oobtac8h8lth$.j28xpyh12pkl.dlg40tude.net...
[...]

No tak, ale używa się drewnianych młotków w warsztacie
tam gdzie chcesz coś wbić a nie chcesz tego zniekształcić.
Te drewniane młotki teraz wyewoluowały w młotki gumowe :-)
Powinny mieć chyba inną nazwę "fachową" niż młotki żelazne,
które też są zupełnie różne, w różnych kształtach do różnych funkcji.

Data: 2017-08-06 09:39:05
Autor: J.F.
Dnia Sat, 5 Aug 2017 07:49:04 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No to maja - sa mlotki drewniane, gumowe, aluminiowe :-)

które też są zupełnie różne, w różnych kształtach do różnych funkcji.

Juz chyba rozroznienie zaniklo, mlotka sie coraz rzadziej uzywa.

J.

Data: 2017-08-09 10:44:16
Autor: T.
[...]

Nie do końca - młotki drewniane są używane w stolarstwie - gumowe mają za miękką powierzchnię, a stalowe są czasem zbyt twarde żeby pobijać dłuto przy precyzyjnej robocie.
T.

Data: 2017-08-09 07:28:48
Autor: Pszemol
"T." <kuki543@interia.pl> wrote in message news:598acb63$0$15189$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A, no widzisz - nie znam się, rzeźbiarzem nie jestem :-)
Ale nazwy nie mają innej? Nie mówi się na nie jakoś "pobijak" czy inaczej?

Data: 2017-08-09 10:42:42
Autor: T.
W dniu 2017-08-05 o 14:06, Pszemol pisze:
[...]

Jest: młotek żelazny (stalowy), młotek miedziany, młotek gumowy.
T.

Data: 2017-08-09 07:29:49
Autor: Pszemol
"T." <kuki543@interia.pl> wrote in message news:598acb04$0$15189$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jednak jest inna nazwa - przypomniało mi się: pobijaki!
https://dluta.pl/pobijanie/pobijaki/

Data: 2017-08-09 14:44:44
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-09 o 14:29, Pszemol pisze:
[...]

Czujnik, Juzek, Mieciu, faszlik, perlik,kłopetek, kładziwko lub ajzol :)

Pewnie coś jeszcze w necie znajdziesz ale ty masz chyba jeden port 119 otwarty więc chyba nie znajdziesz :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-09 16:37:08
Autor: T.
[...]

Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że u nas jeździ mało ciężarówek - bo większość to ciągniki siodłowe :-)
T.

Data: 2017-08-04 20:27:50
Autor: z
W dniu 2017-08-04 o 19:17, Pszemol pisze:
Tylko kabelek trzeba pociągnąć do tylnej klapy bagażnika do kamerki wstecznej. Chyba najlepiej to zrobić podsufitką?

Widzę Pszemol że podążamy tymi samymi ścieżkami tylko ja kilka miesięcy wcześniej. :-)
Nie. Nie kupiłem bo raczej założę w następnym aucie :-)
Generalnie po rekonesansie stwierdziłem że za 200-300 zł taki komplet da się kupić.  W Polsce oczywiście. :-)

Data: 2017-08-04 18:37:38
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Tu oferują dwa komplety (do 2 samochodów) za $130.

Data: 2017-08-04 21:03:16
Autor: z
W dniu 2017-08-04 o 20:37, Pszemol pisze:
Tu oferują dwa komplety (do 2 samochodów) za $130.

Czyli chińszczyzna kosztuje podobnie na całym świecie :-)

Data: 2017-08-04 17:54:59
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
W dniu 2017-08-04 o 17:45, Pszemol pisze:
Co Wy na to:

http://roadcampro.familysafetysupply.com

Srato. Od miliardów lat na Allegro. Montowano takie podczas II wojny światowej do Łosia. Koło też wynajdziesz i wkleisz na grupę?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 15:54:15
Autor: Pszemol
[...]

:-)

Podasz linka do takiej samej na Allegro?

Chciałbym porównać ceny... tu masz ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
kamer za $130 usd.

Data: 2017-08-04 18:16:06
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-04 o 17:54, Pszemol pisze:
[...]

Łokurwa. Pokonałeś mnie ale podam ci linka do lepszych i takich samych. Musisz pamiętać że w Polsce bardzo często sprzęt (ten sam) ma różne nazwy i różne ceny.

Około 247 000 wyników chyba ci wystarczy:

https://www.google.pl/search?site=&source=hp&q=rejestrator+w+lusterku&oq=reje&gs_l=psy-ab.3.0.35i39k1j0i67k1j0i131i67k1j0i67k1.912.1563.0.2852.5.4.0.0.0.0.152.302.0j2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..3.2.297.0..0i131k1.0lm6Y2ChyTU

Chciałbym porównać ceny... tu masz ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
kamer za $130 usd.

Od 200 do 500zł. Nie kombinuj z "taką samą" tylko wybierz lepszą.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 16:27:51
Autor: Pszemol
[...]

Łokurwa. Pokonałeś mnie

:-)
ale podam ci linka do lepszych i takich samych. Musisz pamiętać że w Polsce bardzo często sprzęt (ten sam) ma różne nazwy i różne ceny.

Około 247 000 wyników chyba ci wystarczy:

Nie, podaj JEDNEGO linka, ale takiego którego OSOBIŚCIE sprawdziłeś, że
jest to lepsza oferta niż dwa komplety dwu kamer 1080 (2x przód i 2x tył)
potrafiące nagrywać cały dzień, z czujnikiem uderzenia i innymi
wymienionymi w moim linku ficzerami za taką samą lub lepszą cenę.

[...]

Podaj choć jednego linka z lepszą ofertą, skoroś taki mądry... tylko
przeczytaj wpierw dokładnie co oferują, żeby nie było tak jak przy
nasadkach do sondy lambda, gdzie pomyliłeś opis 1/2" i 3/8" do uchwytu
grzechotki z calowym rozmiarem sześciokąta sondy :-)

Data: 2017-08-04 19:11:42
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-04 o 18:27, Pszemol pisze:
[...]

Kurwa, nie jestem czarnuchem od bawełny :D

tylko  przeczytaj wpierw dokładnie co oferują, żeby nie było tak jak przy
nasadkach do sondy lambda, gdzie pomyliłeś opis 1/2" i 3/8" do uchwytu
grzechotki z calowym rozmiarem sześciokąta sondy :-)

Ej, nie przeginaj. Chciałeś obrazek producenta, który oferuje klucze CALOWE i klucze METRYCZNE www.ognik.com/lambda.jpg i ci podałem.

To TY własnoręcznie zjebałeś, odczytując że klucz CALOWY jest kluczem uniwersalnym również dla układu METRYCZNEGO. Pomimo że ci to wyjaśniłem,

na czym polega napis na JPG (universal) z aukcji, to do dzisiaj nie przyznałeś się do błedu i nadal tniesz w chuja :)

A tak w ogóle to zawsze rozbawiają mnie dyskusje o kamerach (rejestratorach) samochodowych "Wchuj HD" gdzie kompletnie nikt nie zwraca uwagi na czułość przetwornika i ilość klatek. Zwykła kamerka VCI (HD)za 150zł nie dość że potrafi pokonać ostatnie dyskusje to na dodatek w totalnych ciemnościach idealnie sobie radzi do 50m z nagrywaniem, gdzie numery rejestracyjne są widoczne beż żadnego problemu.

Tym samym pozostawiam cię z problemem poszukiwania rejestratora, który kosztuje pisiąt groszy i jest w 10 zestawach+gratisy w postaci kamień z księżyca :)

Pa.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 17:45:45
Autor: Pszemol
[...]

Jesteś czarnuchem od Allegro!

No już, do roboty, nie obijaj się bo Cię zaraz wychłostam :-)

[...]

No właśnie o tym obrazku mówię.
Myślałeś, że strzałką 2 pokazujesz dowód na "calowość" tego dolnego
kompletu nasadek. Tymczasem popełniłeś błąd pokazując tylko rozmiar
grzechotek 3/8" i 1/2". Tymczasem rozmiar nasadek jakie zestaw zawiera
opisany jest w lewym dolnym rogu, w milimetrach nie calach :-)

[...]

Który rejestrator Ty poleciłbyś zatem?

Tym samym pozostawiam cię z problemem poszukiwania rejestratora, który kosztuje pisiąt groszy i jest w 10 zestawach+gratisy w postaci kamień z księżyca :)

Nie interesują mnie dodatki z Księżyca - bądźmy rozsądni...

Data: 2017-08-04 20:38:03
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
W dniu 2017-08-04 o 19:45, Pszemol pisze:
[...]

Kurwa, nie jestem czarnuchem od bawełny :D

Jesteś czarnuchem od Allegro!

No już, do roboty, nie obijaj się bo Cię zaraz wychłostam :-)

Huhuehue.

[...]

Sruwię, kurwa, aż się wierzyć nie chce że w ogóle z Polski pochodzisz.

[...]

Kurwo głupia, czepiasz się strzałek a tekst na czerwono, który napisałem olewasz. No dobra, ja od dawna wiem że masz iloczyn inteligencji a nie iloraz :D

Dobrze jednak że to przypomniałeś, bo po raz enty widać jak Ci mózg nie działa :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 18:42:32
Autor: Pszemol
[...]

No piszesz "Zestaw calowy" podczas gdy masz czarno na białym zestaw opisany
jako metryczny, z nasadkami o różnych profilach przekroju o rozmiarach od
22 do 29mm.

Myli Ci się rozmiar czterokątnego uchwytu do grzechotki, który występuje w
tym zestawie w dwu wersjach (1/2" i 3/8") z rozmiarem sześciokątnego łba
czujnika, wyrażonego w milimetrach: 22, 27, 29mm :-)

ps Znowu pijesz?

Data: 2017-08-04 21:52:16
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
W dniu 2017-08-04 o 20:42, Pszemol pisze:
[...]

No piszesz "Zestaw calowy" podczas gdy masz czarno na białym zestaw opisany
jako metryczny, z nasadkami o różnych profilach przekroju o rozmiarach od
22 do 29mm.

Taa i 3 wymiary: 22, 27, i 29 dla siedmiu różnych kluczy :D:D:D

Pojebie drogi, pod napisem "zestaw calowy" jest tabelka i podane że w skład tego zestawu wchodzą klucze calowe  NASADOWE i srednica wewnętrzna podana jest w calach, przeliczona obok na mm. Przykład 1/2'' to 12,7mm:) a 22 do 29 to srednica ZEWNĘTRZNA (łeb) tych kluczy, drogi pojebie :D
Masz kurwa obrazek w tej tabelce i obok podane wymiary ale ty nawet pisma obrazkowego nie rozkminiasz :D

Uważasz że zapis:

1/2''(12,7mm) X 29mm tyczy się klucza metrycznego? Czuję płaskość Twojego umysłu :D

Możesz tylko wypierdalać,  bo już wiekszego debila z siebie nie zrobisz :D

Chociaż mogę się w tym przypadku mylić :D
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 20:19:38
Autor: Pszemol
[...]

Nie wiem co Cie cieszy - chyba własne niezorientowanie.

Owszem, w zestawie jest kilka nasadek 22mm o różnych profilach. Co Cię tak
dziwi?

[...]

No oczywiście że tak.
Cały czas mylisz wielkość uchwytu do grzechotki (1/2" lub 12.5mm)  z
rozmiarem metrycznego klucza (29mm).

Na ten błąd właśnie Ci zwracam uwagę.

Możesz tylko wypierdalać,  bo już wiekszego debila z siebie nie zrobisz :D

Chociaż mogę się w tym przypadku mylić :D

Zabawny jesteś, gościu. Wszystkie nasadki jakie masz w domu, czy to
metryczne czy calowe, pasują do TES SAMEJ grzechotki 1/4", lub 3/8" lub te
większe do 1/2".

Data: 2017-08-09 09:56:16
Autor: Miroo
W dniu 2017-08-04 o 22:19, Pszemol pisze:
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:

Chłopaki, a nie możecie po prostu zamieszkać razem?
Widać, że między Wami jest jakaś chemia :)

Pozdrawiam

Data: 2017-08-09 10:35:58
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-09 o 09:56, Miroo pisze:
W dniu 2017-08-04 o 22:19, Pszemol pisze:
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:

Chłopaki, a nie możecie po prostu zamieszkać razem?
Widać, że między Wami jest jakaś chemia :)

Pszemol myli icecream z blowjob i na tym etapie też się nie możemy dogadać :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-13 16:52:45
Autor: Mateusz Bogusz
[...]

Skoro szukasz do samochodu 4 kamer z "ficzerami", to znaczy że albo wiesz już co potrzebujesz (ale wtedy byś nie pytał) albo nie miałeś jeszcze żadnej kamery i nie masz pojęcia co tak na prawdę chcesz.

Kup jedną z polecanych na forach kamer np. G1WH i będziesz po pół roku już wiedział czego brakuje a co jest niepotrzebne.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-11 13:51:56
Autor: jerzu.xyz
kamera/rejestrator w lusterku?
On Fri, 4 Aug 2017 15:54:15 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
kamer

Dwóch.

Na Allegro czy Aliexpress jest tego pełno. Google Ci wyłączyli?
Dostałeś wędkę to się naucz z niej korzystać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-08-11 14:26:55
Autor: collie

wrote:

ofertę dwu kompletnych zestawów dwu kamer

Dwóch.

"Uczył Marcin Marcina a sam głupi jak świnia".

Data: 2017-08-04 18:01:43
Autor: re
kamera/rejestrator w lusterku?

Użytkownik "Pszemol"

Co Wy na to:

http://roadcampro.familysafetysupply.com
-- -
Lusterko drga

Data: 2017-08-04 18:57:22
Autor: Pszemol
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

Co Wy na to:

http://roadcampro.familysafetysupply.com
-- -
Lusterko drga

No to niedobrze.

A kamera nie ma stabilizacji obrazu?

Data: 2017-08-05 08:02:05
Autor: P.B.
Dnia Fri, 4 Aug 2017 15:45:29 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

Co Wy na to:

http://roadcampro.familysafetysupply.com

Do dupy! W większości samochodów założenie takiego cudaka wyklucza używanie
daszków przeciwsłonecznych. W wielu dodatkowo ogłupia automatykę
samościemniającego się lusterka. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-08-05 15:51:49
Autor: Marek
On Fri, 4 Aug 2017 15:45:29 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Co Wy na to:
http://roadcampro.familysafetysupply.com

Na marginesie takie wyświetlanie obrazu w lusterku z kamery tylnej jest standardowo w Fordzie.

--
Marek

Data: 2017-08-05 19:31:09
Autor: z
W dniu 2017-08-05 o 15:51, Marek pisze:
Na marginesie takie wyświetlanie obrazu w lusterku z kamery tylnej jest standardowo w Fordzie.

Sprecyzuj w którym i w jakim pakiecie :-)

PS. A w Tesli? Czy jest w tesli?

I co na to Petru? :-)

Data: 2017-08-06 08:05:29
Autor: Marek
On Sat, 5 Aug 2017 19:31:09 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Sprecyzuj w którym i w jakim pakiecie :-)

Optymistycznie aakaldam, że w każdym, skoro jest nawet w dostawczaku (Transit).

--
Marek

Data: 2017-08-06 10:28:08
Autor: m4rkiz
kamera/rejestrator w lusterku?
Data: 2017-08-06 07:56:09
Autor: Pszemol
On 2017-08-04 17:45, Pszemol wrote:
Co Wy na to:

pewnie jakies badziewie
http://roadcampro.familysafetysupply.com

https://pl.aliexpress.com/item/Hot-Car-Lcd-Rear-Rear-view-Mirror-Monitor-monitor-Camera-CCD-Video-Auto-Parking-Assistance-LED/32817625337.html

Dzięki, ale tego tłumaczenia z automatu się nie da czytać!!!
Jak to ch*&*stwo przełączyć spowrotem na angielski?

Data: 2017-08-09 00:47:29
Autor: Przyjazny
On 2017-08-04 17:45, Pszemol wrote:
Co Wy na to:

pewnie jakies badziewie
[...]

Klikasz w prawym górnym "go to global site", a potem wklejasz link do
przeglądarki jeszcze raz.

Data: 2017-08-08 20:36:35
Autor: Pszemol
On 2017-08-04 17:45, Pszemol wrote:
Co Wy na to:

pewnie jakies badziewie
[...]

... i znowu dostaję stronę produktu po polsku.

Cienkie bolki są. Jakby nie było łatwiej po prostu przestawić języka.

Data: 2017-08-09 09:50:14
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-09 o 02:47, Przyjazny pisze:
Dzięki, ale tego tłumaczenia z automatu się nie da czytać!!!
Jak to ch*&*stwo przełączyć spowrotem na angielski?

Klikasz w prawym górnym "go to global site", a potem wklejasz link do
przeglądarki jeszcze raz.

Dla nieklikających w linki - zobaczcie czego Pszemol nie jest w stanie przeczytać:

Nazwa marki: discountHEH

Typ artykułu: Samochód dvr

Interfejs: Av-out, Usb2.0, Micro sd/tf

Język menu: Chiński (uproszczony),Rosyjski,Włoski,Chiński (tradycyjny),Francuski,Japoński,Rosja,Angielski,Koreański

Format wideo: Avi

Funkcje specjalne: Mikrofon, Anti fog, Detekcja ruchu, Wyświetlacz led, Sd/mmc, Anty wibracji, W czasie rzeczywistym nadzoru, Wyświetlacz czasu i daty, Ochrona przed przepięciami wpływ, Cykl nagrywania, G-sensor, Night vision, Z dwoma obiektywami

Gps logger: Brak

Kod wideo: H.264

Baterii: Wbudowana

Tryb zgromadzenia: Przenośny rejestrator

Kąt widzenia: 120°

Czujnik obrazu: 1/3" sony ccd

Liczba soczewki: 2

Oryginalne opakowanie: Tak

Pikseli: 500 mega

Wymagane reding prędkość karty pamięci: Klasa 4

Ekran stosunek: 16:9

Rozdzielczość kamery: 1920x1080

Max pamięć zewnętrzna: 32g

Klatek na sekundę: 30

Żywotność baterii: /

Ekran dotykowy: Nie

Producent chipsetu: /

Rozmiar wyświetlacza: 4

model: CAR0318

Opis produktu

rozmiar około: 30.5*8.5*0.9 cm

Faktycznie, nie da się tego czytać! :D
Oops, zapomniałem dać kilku wykrzykników...
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-09 07:27:54
Autor: Pszemol
"Akarm" <akarmWYWAL@wp.pl> wrote in message news:598abec0$0$5142$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No... najlepsza jest w ogóle nazwa tego co kupujesz:

"Gorący Samochodów Tylne Lusterko wsteczne Monitor Lcd monitor Kamery CCD Cofania Wideo Auto Assistance Parking LED Night Vision 30*8*1 cm"

Może Ty jesteś do dziadostwa przyzwyczajony, proszę bardzo.

Data: 2017-08-09 14:40:43
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-09 o 14:27, Pszemol pisze:

"Gorący Samochodów Tylne Lusterko wsteczne Monitor Lcd monitor Kamery CCD Cofania Wideo Auto Assistance Parking LED Night Vision 30*8*1 cm"

Może Ty jesteś do dziadostwa przyzwyczajony, proszę bardzo.

Pewnie masz rację - "Hot Car" powinni tłumaczyć zupełnie inaczej.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-09 18:34:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-09 o 14:40, Akarm pisze:
[...]

Pussy Wagon :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-09 18:44:05
Autor: Akarm
[...]

Liczę, że przedstawisz tutaj lepsze tłumaczenie zwrotu "Hot Car" niż to zrobił automat tłumacząc na "Gorący Samochodów".

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-09 18:17:31
Autor: Pszemol
[...]

Oryginalny tytuł był taki:

"Hot Car Lcd Rear Rear view Mirror Monitor monitor Camera CCD Video Auto
Parking Assistance LED Night Vision Reversing"

Dwa pierwsze wyrazy trzeba rozumieć jako "Gorąca oferta: Samochodowa kamera
CCD [....]"

Data: 2017-08-13 17:00:46
Autor: Mateusz Bogusz
[...]

Chyba pierwszy wyraz, bo to też by była gorąca oferta? - "Hot woman pants"

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-13 12:49:04
Autor: Pszemol
"Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> wrote in message news:omppiu$30l$2node1.news.atman.pl...
[...]

Mateusz - o co Ci chodzi? :-)

Tak, to też by była gorąca oferta na spodnie.
Nie, nie chodzi o gorącą kobietę :-)

Data: 2017-08-15 07:35:31
Autor: Mateusz Bogusz
kamera/rejestrator w lusterku?
Mateusz - o co Ci chodzi? :-)

Tak, to też by była gorąca oferta na spodnie.
Nie, nie chodzi o gorącą kobietę :-)

Opisałeś jakby to był jakiś typowy zwrot po ichniemu. A bardziej to wygląda na niechlujstwo jak na allegro gdzie w tytule jest 20 wyrazów byle wyszło w wynikach.

Swoją drogą nigdy nie wyszukiwałem po słowach "super" (oferta), "gorący" (towar) :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-15 12:04:05
Autor: Pszemol
"Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> wrote in message news:omu175$7er$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo to było typowe zachowanie dodawania przed wyszystkim HOT.
Jakby to coś miało zmienić...

Swoją drogą nigdy nie wyszukiwałem po słowach "super" (oferta),
"gorący" (towar) :-)

Wyszukać może nie, ale jak już znajdziesz to widzisz że ten jest "hot" :-)

kamera/rejestrator w lusterku?