kamera/rejestrator w lusterku?

Data: 2017-08-04 17:54:59
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
W dniu 2017-08-04 o 17:45, Pszemol pisze:
Co Wy na to:

http://roadcampro.familysafetysupply.com

Srato. Od miliardów lat na Allegro. Montowano takie podczas II wojny światowej do Łosia. Koło też wynajdziesz i wkleisz na grupę?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 15:54:15
Autor: Pszemol
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

:-)

Podasz linka do takiej samej na Allegro?

Chciałbym porównać ceny... tu masz ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
kamer za $130 usd.

Data: 2017-08-04 18:16:06
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-04 o 17:54, Pszemol pisze:
[...]

Łokurwa. Pokonałeś mnie ale podam ci linka do lepszych i takich samych. Musisz pamiętać że w Polsce bardzo często sprzęt (ten sam) ma różne nazwy i różne ceny.

Około 247 000 wyników chyba ci wystarczy:

https://www.google.pl/search?site=&source=hp&q=rejestrator+w+lusterku&oq=reje&gs_l=psy-ab.3.0.35i39k1j0i67k1j0i131i67k1j0i67k1.912.1563.0.2852.5.4.0.0.0.0.152.302.0j2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..3.2.297.0..0i131k1.0lm6Y2ChyTU

Chciałbym porównać ceny... tu masz ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
kamer za $130 usd.

Od 200 do 500zł. Nie kombinuj z "taką samą" tylko wybierz lepszą.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 16:27:51
Autor: Pszemol
[...]

Łokurwa. Pokonałeś mnie

:-)
ale podam ci linka do lepszych i takich samych. Musisz pamiętać że w Polsce bardzo często sprzęt (ten sam) ma różne nazwy i różne ceny.

Około 247 000 wyników chyba ci wystarczy:

Nie, podaj JEDNEGO linka, ale takiego którego OSOBIŚCIE sprawdziłeś, że
jest to lepsza oferta niż dwa komplety dwu kamer 1080 (2x przód i 2x tył)
potrafiące nagrywać cały dzień, z czujnikiem uderzenia i innymi
wymienionymi w moim linku ficzerami za taką samą lub lepszą cenę.

[...]

Podaj choć jednego linka z lepszą ofertą, skoroś taki mądry... tylko
przeczytaj wpierw dokładnie co oferują, żeby nie było tak jak przy
nasadkach do sondy lambda, gdzie pomyliłeś opis 1/2" i 3/8" do uchwytu
grzechotki z calowym rozmiarem sześciokąta sondy :-)

Data: 2017-08-04 19:11:42
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-04 o 18:27, Pszemol pisze:
[...]

Kurwa, nie jestem czarnuchem od bawełny :D

tylko  przeczytaj wpierw dokładnie co oferują, żeby nie było tak jak przy
nasadkach do sondy lambda, gdzie pomyliłeś opis 1/2" i 3/8" do uchwytu
grzechotki z calowym rozmiarem sześciokąta sondy :-)

Ej, nie przeginaj. Chciałeś obrazek producenta, który oferuje klucze CALOWE i klucze METRYCZNE www.ognik.com/lambda.jpg i ci podałem.

To TY własnoręcznie zjebałeś, odczytując że klucz CALOWY jest kluczem uniwersalnym również dla układu METRYCZNEGO. Pomimo że ci to wyjaśniłem,

na czym polega napis na JPG (universal) z aukcji, to do dzisiaj nie przyznałeś się do błedu i nadal tniesz w chuja :)

A tak w ogóle to zawsze rozbawiają mnie dyskusje o kamerach (rejestratorach) samochodowych "Wchuj HD" gdzie kompletnie nikt nie zwraca uwagi na czułość przetwornika i ilość klatek. Zwykła kamerka VCI (HD)za 150zł nie dość że potrafi pokonać ostatnie dyskusje to na dodatek w totalnych ciemnościach idealnie sobie radzi do 50m z nagrywaniem, gdzie numery rejestracyjne są widoczne beż żadnego problemu.

Tym samym pozostawiam cię z problemem poszukiwania rejestratora, który kosztuje pisiąt groszy i jest w 10 zestawach+gratisy w postaci kamień z księżyca :)

Pa.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 17:45:45
Autor: Pszemol
[...]

Jesteś czarnuchem od Allegro!

No już, do roboty, nie obijaj się bo Cię zaraz wychłostam :-)

[...]

No właśnie o tym obrazku mówię.
Myślałeś, że strzałką 2 pokazujesz dowód na "calowość" tego dolnego
kompletu nasadek. Tymczasem popełniłeś błąd pokazując tylko rozmiar
grzechotek 3/8" i 1/2". Tymczasem rozmiar nasadek jakie zestaw zawiera
opisany jest w lewym dolnym rogu, w milimetrach nie calach :-)

[...]

Który rejestrator Ty poleciłbyś zatem?

Tym samym pozostawiam cię z problemem poszukiwania rejestratora, który kosztuje pisiąt groszy i jest w 10 zestawach+gratisy w postaci kamień z księżyca :)

Nie interesują mnie dodatki z Księżyca - bądźmy rozsądni...

Data: 2017-08-04 20:38:03
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
W dniu 2017-08-04 o 19:45, Pszemol pisze:
[...]

Kurwa, nie jestem czarnuchem od bawełny :D

Jesteś czarnuchem od Allegro!

No już, do roboty, nie obijaj się bo Cię zaraz wychłostam :-)

Huhuehue.

[...]

Sruwię, kurwa, aż się wierzyć nie chce że w ogóle z Polski pochodzisz.

[...]

Kurwo głupia, czepiasz się strzałek a tekst na czerwono, który napisałem olewasz. No dobra, ja od dawna wiem że masz iloczyn inteligencji a nie iloraz :D

Dobrze jednak że to przypomniałeś, bo po raz enty widać jak Ci mózg nie działa :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 18:42:32
Autor: Pszemol
[...]

No piszesz "Zestaw calowy" podczas gdy masz czarno na białym zestaw opisany
jako metryczny, z nasadkami o różnych profilach przekroju o rozmiarach od
22 do 29mm.

Myli Ci się rozmiar czterokątnego uchwytu do grzechotki, który występuje w
tym zestawie w dwu wersjach (1/2" i 3/8") z rozmiarem sześciokątnego łba
czujnika, wyrażonego w milimetrach: 22, 27, 29mm :-)

ps Znowu pijesz?

Data: 2017-08-04 21:52:16
Autor: LordBluzg(R)
kamera/rejestrator w lusterku?
W dniu 2017-08-04 o 20:42, Pszemol pisze:
[...]

No piszesz "Zestaw calowy" podczas gdy masz czarno na białym zestaw opisany
jako metryczny, z nasadkami o różnych profilach przekroju o rozmiarach od
22 do 29mm.

Taa i 3 wymiary: 22, 27, i 29 dla siedmiu różnych kluczy :D:D:D

Pojebie drogi, pod napisem "zestaw calowy" jest tabelka i podane że w skład tego zestawu wchodzą klucze calowe  NASADOWE i srednica wewnętrzna podana jest w calach, przeliczona obok na mm. Przykład 1/2'' to 12,7mm:) a 22 do 29 to srednica ZEWNĘTRZNA (łeb) tych kluczy, drogi pojebie :D
Masz kurwa obrazek w tej tabelce i obok podane wymiary ale ty nawet pisma obrazkowego nie rozkminiasz :D

Uważasz że zapis:

1/2''(12,7mm) X 29mm tyczy się klucza metrycznego? Czuję płaskość Twojego umysłu :D

Możesz tylko wypierdalać,  bo już wiekszego debila z siebie nie zrobisz :D

Chociaż mogę się w tym przypadku mylić :D
--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-04 20:19:38
Autor: Pszemol
[...]

Nie wiem co Cie cieszy - chyba własne niezorientowanie.

Owszem, w zestawie jest kilka nasadek 22mm o różnych profilach. Co Cię tak
dziwi?

[...]

No oczywiście że tak.
Cały czas mylisz wielkość uchwytu do grzechotki (1/2" lub 12.5mm)  z
rozmiarem metrycznego klucza (29mm).

Na ten błąd właśnie Ci zwracam uwagę.

Możesz tylko wypierdalać,  bo już wiekszego debila z siebie nie zrobisz :D

Chociaż mogę się w tym przypadku mylić :D

Zabawny jesteś, gościu. Wszystkie nasadki jakie masz w domu, czy to
metryczne czy calowe, pasują do TES SAMEJ grzechotki 1/4", lub 3/8" lub te
większe do 1/2".

Data: 2017-08-09 09:56:16
Autor: Miroo
W dniu 2017-08-04 o 22:19, Pszemol pisze:
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:

Chłopaki, a nie możecie po prostu zamieszkać razem?
Widać, że między Wami jest jakaś chemia :)

Pozdrawiam

Data: 2017-08-09 10:35:58
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-08-09 o 09:56, Miroo pisze:
W dniu 2017-08-04 o 22:19, Pszemol pisze:
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:

Chłopaki, a nie możecie po prostu zamieszkać razem?
Widać, że między Wami jest jakaś chemia :)

Pszemol myli icecream z blowjob i na tym etapie też się nie możemy dogadać :D

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-08-13 16:52:45
Autor: Mateusz Bogusz
[...]

Skoro szukasz do samochodu 4 kamer z "ficzerami", to znaczy że albo wiesz już co potrzebujesz (ale wtedy byś nie pytał) albo nie miałeś jeszcze żadnej kamery i nie masz pojęcia co tak na prawdę chcesz.

Kup jedną z polecanych na forach kamer np. G1WH i będziesz po pół roku już wiedział czego brakuje a co jest niepotrzebne.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-11 13:51:56
Autor: jerzu.xyz
kamera/rejestrator w lusterku?
On Fri, 4 Aug 2017 15:54:15 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
kamer

Dwóch.

Na Allegro czy Aliexpress jest tego pełno. Google Ci wyłączyli?
Dostałeś wędkę to się naucz z niej korzystać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-08-11 14:26:55
Autor: collie

wrote:

ofertę dwu kompletnych zestawów dwu kamer

Dwóch.

"Uczył Marcin Marcina a sam głupi jak świnia".

kamera/rejestrator w lusterku?