kamera samochodowa za 200 zł

Data: 2014-01-14 10:46:11
Autor: anacron
kamera samochodowa za 200 zł
W dniu 13.01.2014 11:30, chochlik_drukarski pisze:
Witam. Ma ktoś rozeznanie jaką najlepszą kamerę można kupić w cenie 200
zł ? Jedynym ważnym parametrem jest jakość obrazu.

Po co? Używam od lat najtańszej, do potrzeb do których DVR jest naprawdę
potrzebny na drodze wystarcza VGA, a nie kusi to nikogo, aby mi koszt
szyby zafundować. :)

--
anacron

Data: 2014-01-15 12:47:46
Autor: AL
On 2014-01-14 10:46, anacron wrote:
[...]

czasami jeszcze przydaje sie odczytac tablice rejestracyjna (z VGA moze byc kiepsko. Mysle, ze minimum to 720p).

Data: 2014-01-15 13:23:22
Autor: chochlik_drukarski

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości news:lb5sh2$k84$1dont-email.me...
On 2014-01-14 10:46, anacron wrote:
[...]

Fajnie by było zobaczyć jeszcze kolor samochodu, twarz, cokolwiek. I akurat
sama duża rozdzielczość nie jest tu chyba najważniejsza.

Data: 2014-01-16 09:34:19
Autor: AL

On 2014-01-14 10:46, anacron wrote:
[...]

niekoniecznie - wystarczy numer rej. bez wjezdzania komus w dupe.

Z 20m, samochod w ruchu - sprobuj to zrobic przy rozdzielczosci VGA.

kamera samochodowa za 200 zł