[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich

Data: 2013-12-31 17:20:27
Autor: Titus Atomicus
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
[uwaga, nie dosc ze offtopic to jeszcze crosspot]

Witam,
Cos takiego ostatno zauwazylem:
kamera sportowa GoClever.

Pojawilo sie to w Biedronce w cenie 199zl.

Ale okazuje sie, ze jest to model Slver
Jest jeszcze nieco wyzszy model tej kamerki - Gold -  wciaz w dobrej cenie- za 319zl mozna kupic np. w Komputroniku:
<http://www.komputronik.pl/product/187247/Telefony_i_GPS_/Nawigacja/GoCle
ver_DVR_Sport_Gold.html>

Googlowalem troche i wychodzi, ze produkuje cala serie tych kamerek:
<http://www.goclever.com/uk/products,c1/dvr,c13/>

Niestety, sampli/testow w sieci prawie nie ma.
A jesli sa to albo pochodza od producenta, albo niezbyt chyba niezaleznych testerow, albo te 'testy'  pokazuja glownie rozpakowywanie pudelka i uruchamianie kamerki.

Czy ktos moze to mial na dluzej i probowal tym krecic filmy?
--
TA

Data: 2014-01-02 19:38:39
Autor: twardziejszy
W dniu 31.12.2013 17:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Googlowalem troche i wychodzi, ze produkuje cala serie tych kamerek:
<http://www.goclever.com/uk/products,c1/dvr,c13/>

Nigdzie kąta widzenia nie podają. A jak nie podają, to pewnie nie ma się czym pochwalić w tym temacie.

--
pzdr

Data: 2014-01-02 22:09:25
Autor: borsuk
W dniu 2013-12-31 17:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

W Komputroniku nie ma i nie będzie, tak piszą.
Na rower przydałaby sie kamerka ze stabilizacją, chyba, że jeździsz wyłacznie po szosie.
Nie podoba mi się beczkowaty obraz z szerokokątnych kamerek, a w górach wszystko sie kładzie i wygląda jeszcze gorzej. Zastanawiam sie nad kupnem jakiegoś małego wodoodpornego aparatu fotograficznego i wykorzystywania go na rowerze jako kamery.

Data: 2014-01-06 17:43:25
Autor: Pszemol
"borsuk" <borsukkUSUN@aster.pl> wrote in message news:la4kib$31t$1node2.news.atman.pl...
[...]

I o to właśnie chodzi - te kamerki to pic na wodę...
Prawdziwego aparatu foto nie zastąpisz taką taniochą której
jedyną zaletą jest fakt, że jest w wodoodpornej obudowie.
Optyka żałosna, brak stabilizacji, jakoś obrazu żenada.

Data: 2014-01-09 12:32:04
Autor: AL
On 2013-12-31 17:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[uwaga, nie dosc ze offtopic to jeszcze crosspot]

Witam,
Cos takiego ostatno zauwazylem:
kamera sportowa GoClever.

Pojawilo sie to w Biedronce w cenie 199zl.

używam (a właściwie syn) kamerki RedLeaf'a (seria RD32)
http://www.redleaf.pl/
W miare mała, wodoodporna (potwierdzam, bo z nia pływałem i nurkowałem),
do zawieszenia na kask (rowerowy - na górze/narciarski- z boku) - nie odstaje ja ta GoCleaver. Jest za rozsądne pieniądze i jest cały asortyment akcesorów do niej w tym chwytaków.
Testowana była w Gadzecie i porownywana do 3-5 razy drozszego GoClevera i nie zjechali (albo rekomendowali jako tania alternatywa).
Wiec moze w ta strone?

Dla fanów Garmina jest tez i kamera:
http://sites.garmin.com/virb/

Data: 2014-01-09 17:39:34
Autor: Budzik
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
Użytkownik AL adam@skads.tam.pl ...

[...]

http://www.optyczne.pl/16.12-Inne_testy-
Test_kamer_sportowych_Podsumowanie.html
Słabo wypada w kontekście jakości obrazu, zwłaszcza na nartach...
Szkoda bo wersja HDready kosztuje raptem 250zł...

Data: 2014-01-12 19:48:54
Autor: Tytus Atomicus
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
Znalazlem (polecane na grupie paralotniowej) cos jeszcze:
kamera Mobius
Jakosc zdjec prawie jak gopro.

TA

Data: 2014-01-13 15:55:26
Autor: AL
On 2014-01-12 19:48, Tytus Atomicus wrote:
Znalazlem (polecane na grupie paralotniowej) cos jeszcze:
kamera Mobius
Jakosc zdjec prawie jak gopro.

Mobius ActiveCam jest wiecej niz OK, jesli chodzi o obraz.
http://mobius-actioncam.com/
Jest do niej rowniez calkiem spory arsenal opcjonalnych uchwytow.
Nie ma jednak zadnych zabezpieczen typu wodoszczelnosc.

Data: 2014-01-13 20:01:00
Autor: Budzik
[...]

No własnie szukałem informacji, czy ona jest wodoszczelna.
Czyli na nartach nalezałoby uważać zeby się nie zapomniec jak zacznie padac.

P.S. Ma ktos namiar naj akis film mobiusem z nart - szukałem na YT i jakoś nie mogę znaleźć, wszystko narty wodne :) a mnie chodzi o to jak sobie radzi z dużą ilością białego sniegu.

Data: 2014-01-13 23:29:41
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 13 Jan 2014, Budzik wrote:

P.S. Ma ktos namiar naj akis film mobiusem z nart - szukałem na YT

  W sprawie formalnej - rekompresja na YT może znacząco zepsuć
jakość, a tym samym zły obraz na YT jeszcze nie dowodzi wad sprzętu :(

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-01-14 00:00:53
Autor: Budzik
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
Użytkownik Gotfryd Smolik news smolik@stanpol.com.pl ...

P.S. Ma ktos namiar naj akis film mobiusem z nart - szukałem na YT

  W sprawie formalnej - rekompresja na YT może znacząco zepsuć
jakość, a tym samym zły obraz na YT jeszcze nie dowodzi wad sprzętu :(

Ale z tego co czytalem - zarówno YT jak i ta kamerka koduje w h.264 wiec moze jednak nie zepsuje?

Data: 2014-01-14 01:15:48
Autor: AL
On 2014-01-13 21:01, Budzik wrote:
[...]

1. mobius i snieg:
http://www.youtube.com/watch?v=_2wLSQJ93wI
2. waterproof case for mobius:
http://joovuu.com/gb/home/103-mobius-waterproof-case.html

Data: 2014-01-14 01:19:16
Autor: Budzik
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
Użytkownik AL adam@skads.tam.pl ...

1. mobius i snieg:
     http://www.youtube.com/watch?v=_2wLSQJ93wI

Co prawda nie bezposrednio z nart ale zawsze to coś. Tak, wiem... wymagający jestem :))))

2. waterproof case for mobius:
     http://joovuu.com/gb/home/103-mobius-waterproof-case.html

Dziekuję bardzo.

Data: 2014-01-15 03:23:14
Autor: Titus Atomicus
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
In article <almarsoft.2243729933727887170@news.atman.pl>,
 Tytus Atomicus <titus_atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

Znalazlem (polecane na grupie paralotniowej) cos jeszcze:
kamera Mobius
Jakosc zdjec prawie jak gopro.

I jeszcze kilka linkow:

http://www.ebay.pl/itm/151071891306

Na allegro - jakies 230zl.

Przykladowy film porownujacy z GoPro3 Hero White:
https://www.youtube.com/watch?v=TslKsDdmjaw

Manual po polsku:
http://www.mytempfiles.info/mobius/MobiusManual_PL.pdf

Test:
http://www.youtube.com/watch?v=7wmIyD1fM4M

IMHO obraz rewelacyjny.
Ale mechanicznie to GoClever Sport jakby fajniejszy.
W tym Mobiusie nie podoba mi sie 'podluznosc'
Plaskiego GoClevera latwie przymocowac do uprzezy, czy do glowy (zamiast czolowki, bo nie kazdy kasku uzywa).
No i brak LCD, ktorego GoClever Sport posiada.

Ale GoClevera jakosc zdjec calkiem dyskwalifikuje.

Szkoda ze sil nie polacza - GoClever Sport z bebechami Mobiusa to byloby cos.

Data: 2014-01-15 11:26:35
Autor: Leszek Karlik
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
On Wed, 15 Jan 2014 03:23:14 +0100,  <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

[...]
W tym Mobiusie nie podoba mi sie 'podluznosc'
Plaskiego GoClevera latwie przymocowac do uprzezy, czy do glowy (zamiast
czolowki, bo nie kazdy kasku uzywa).

Ja mam Veho Muvi HD, który jest właśnie płaski a nie podłuzny i jednak
bym wolał podłużną kamerę do mocowania do kasku czy na opasce na głowie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2015-05-13 01:11:36
Autor: Titus Atomicus
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
Witam,
Jeszcze w ramach starego watku:
http://www.wideorejestratory24.info/2014/11/test-porownawczy-kamer-sporto
wych.html --
TA

Data: 2018-01-06 23:44:25
Autor: Titus Atomicus
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
Data: 2014-01-21 04:56:43
Autor: Bogumił
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 17:20:27 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Ja używam Overmax ActiveCam 03 i działa fajnie, ale brak troszkę doświetlenia. Choć myślę o oddzielnym doświetleniu IR. Może coś ktoś w temacie poradzić jak zbudować tanie doświetlenie kamerki?
Sama jakość za dnia nie jest może super extra ale w razie zdarzenia czy do szybkich filmików-akcji się sprawdzi.

Data: 2014-07-19 10:44:52
Autor: robert.modrak
W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 13:56:43 UTC+1 użytkownik Bogumił napisał:
> [...]

Sama jakość za dnia nie jest może super extra ale w razie zdarzenia czy do szybkich filmików-akcji się sprawdzi.

hejka

mozesz przesłać mi instrukcje to overmaxa? chodzi mi o ustawienia najwyższej jakości nagrywania bo mi gdzieś instrukcja wsiąkła a cos poklikałem:)

dzieki z góry!

mordor81@o2.pl

[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich