[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich

Data: 2014-01-21 04:56:43
Autor: Bogumił
[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich
W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 17:20:27 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[uwaga, nie dosc ze offtopic to jeszcze crosspot]

Witam,

Cos takiego ostatno zauwazylem:

kamera sportowa GoClever.

Pojawilo sie to w Biedronce w cenie 199zl.

Ale okazuje sie, ze jest to model Slver

Jest jeszcze nieco wyzszy model tej kamerki - Gold -  wciaz w dobrej cenie- za 319zl mozna kupic np. w Komputroniku:

<http://www.komputronik.pl/product/187247/Telefony_i_GPS_/Nawigacja/GoCle

ver_DVR_Sport_Gold.html>

Googlowalem troche i wychodzi, ze produkuje cala serie tych kamerek:

<http://www.goclever.com/uk/products,c1/dvr,c13/>

Niestety, sampli/testow w sieci prawie nie ma.

A jesli sa to albo pochodza od producenta, albo niezbyt chyba niezaleznych testerow, albo te 'testy'  pokazuja glownie rozpakowywanie pudelka i uruchamianie kamerki.

Czy ktos moze to mial na dluzej i probowal tym krecic filmy?

-- TA

Ja używam Overmax ActiveCam 03 i działa fajnie, ale brak troszkę doświetlenia. Choć myślę o oddzielnym doświetleniu IR. Może coś ktoś w temacie poradzić jak zbudować tanie doświetlenie kamerki?
Sama jakość za dnia nie jest może super extra ale w razie zdarzenia czy do szybkich filmików-akcji się sprawdzi.

Data: 2014-07-19 10:44:52
Autor: robert.modrak
W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 13:56:43 UTC+1 użytkownik Bogumił napisał:
> [...]

Sama jakość za dnia nie jest może super extra ale w razie zdarzenia czy do szybkich filmików-akcji się sprawdzi.

hejka

mozesz przesłać mi instrukcje to overmaxa? chodzi mi o ustawienia najwyższej jakości nagrywania bo mi gdzieś instrukcja wsiąkła a cos poklikałem:)

dzieki z góry!

mordor81@o2.pl

[ot] kamera sportowa - goclever czyli gopro dla ubogich