kamera wifi na baterie?

Data: 2009-11-27 15:08:43
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
kamera wifi na baterie?
On Fri, 27 Nov 2009 12:42:31 +0100, Tom <tomek.sa0@op.pl> wrote:

Witam, czy spotkal sie ktos z kamerka internetowa na baterie,  dostepna
przez wifi?
pomjam czas jaki by wytrzymala

Ja się spotkałem. Z moją samoróbką. Kamerka Linksys-a z zasilaniem 5V
bez problemu pracowała na żelowym 6V akumulatorze coś  6-8 Ah. Po
naładownaiu akumulatora dawało to kilkanaście godzin ciągłej pracy -
jeśli używało sie detekcji ruchu to nawet dłużej. Zabudowane toto było
w miejscu które trzeba było monitorować a nie można b?ło w żaden
sposób podciągać prądu. Po zaniku sygnału pracownik zmieniał
akumulator na naładowany a rozładowany szedł w ładowarkę. Potem - gdy
już nie było to potrzebne - stało w jednym biurze w segregatorze.
Obiektyw kamery akurat pasował do otworu segregatora i nei wyróżniał
się na półce. Dzięki temu ustaliliśmy kto wydzwania poza godzinami
pracy na seksparty. ;-) Zdrówko

Data: 2009-11-27 17:26:08
Autor: Jacek
kamera wifi na baterie?
No tak... Co innego, gdyby "wydzwanial" w godzinach pracy;)

kamera wifi na baterie?