kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?

Data: 2010-04-27 11:47:34
Autor: kamil
kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?

"pokojowy" <pokojowy80@op.pl> wrote in message news:hr67d3$3ec$1opal.futuro.pl...
potrzebuję aby kamerka nagrywała obraz 24 godziny na odległośc około 50 metrów,
chodzi o jednorazowy zapis (tylko te 24 godziny) - musze zobaczyć kto mi podrzuca śmieci do kubła ;)
mam kamerkę internetową logitecha na usb, kubeł jest oddalony 50 metrów
jakim programem można to zrobic prosto i żeby dysku prez te 24 godziny nie zapchać,
nie chodzi o jakąś bardzo wysoka rożdzielczość ale bardziej o fakt

Podlaczyc aparat cyfrowy z opcja zdalnego wyzwalania i klepac zdjecia co pare sekund. Canony maja dolaczane oprogramowanie do tego, inne tez powinny a aparat chyba dzis kazdy w domu jakis ma.

Pozdrawiam
Kamil

kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?