kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?

Data: 2010-04-27 17:30:05
Autor: tg
kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?

"pokojowy" <pokojowy80@op.pl> wrote in message news:hr67d3$3ec$1opal.futuro.pl...
potrzebuję aby kamerka nagrywała obraz 24 godziny na odległośc około 50 metrów,
chodzi o jednorazowy zapis (tylko te 24 godziny) - musze zobaczyć kto mi podrzuca śmieci do kubła ;)
mam kamerkę internetową logitecha na usb, kubeł jest oddalony 50 metrów
jakim programem można to zrobic prosto i żeby dysku prez te 24 godziny nie zapchać,
nie chodzi o jakąś bardzo wysoka rożdzielczość ale bardziej o fakt

no to juz bardziej machnac sobie teleobiektyw z byle lornetki, bo tak
bez niczego to moze i kogos zobaczysz, ale nic wiecej

zakladam ze okolica jest oswietlona, inaczej potrzebujesz jeszcze oswietlacz
na 940nm a i z kamerki by trzeba bylo filtr IR wydlubac

najprosciej uzyc logitecha - ich soft ma automatyczne nagrywanie po wykryciu
ruchu, ew. virtualdub, tyle ze potem nawet znalezienie tej niecalej minuty
w tyh 24 godzinach bedzie problemem

kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?