kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?

Data: 2010-04-29 18:30:20
Autor: Michal Kawecki
kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?
Dnia Tue, 27 Apr 2010 10:31:31 +0200, pokojowy napisał(a):

potrzebuję aby kamerka nagrywała obraz 24 godziny na odległośc około 50 metrów,
chodzi o jednorazowy zapis (tylko te 24 godziny) - musze zobaczyć kto mi podrzuca śmieci do kubła ;)
mam kamerkę internetową logitecha na usb, kubeł jest oddalony 50 metrów
jakim programem można to zrobic prosto i żeby dysku prez te 24 godziny nie zapchać,
nie chodzi o jakąś bardzo wysoka rożdzielczość ale bardziej o fakt

Użyj dowolnego rpogramu w wersji trial, będziesz miał dwa tygodnie na
zabawę. Na przykład Visec, CyeWeb, EyeSoft, H264WebCam, NetCamCenter,
etc.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2010-04-30 14:42:41
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1n27trbvial8d.dlgkwinto.prv...
[...]

Ja kiedys potrzebowalem tez takiego softu, ale szczerze mowiac, softy trialowe maja czesto taka przypadlosc, ze samoczynnie wylaczaja sie np. po 1 godzinie.

Nie pamietam juz jakie softy testowalem, zostalem prz Ferro CCTV 2, a do tego dorobilem sobie skrypta, ktory monitoruje prace programu :)

A co przepiscy i 50m - proponuje zrob sobie zdjecie swoja kamerka i sprawdz, czy bedziesz w stanie cokolwiek zobaczyc... stawiam na to, ze nie bedziesz...

Pozdrawiam
Michal

Pozdrawiam
Michal

kamerka internetowa - 50metrów - zapis 24h - da się ?