|kampania| Rowerem Bezpieczniej do Celu

Data: 2009-05-25 08:06:34
Autor: Szprota aka Stefandora
|kampania| Rowerem Bezpieczniej do Celu
Zeszłoroczna kampania o podobnej nazwie kładła nacisk na
odpowiedzialność rowerzysty za bezpieczeństwo na drodze - wtedy też
padły te słynne propozycje dotyczące obowiązkowego kasku i kamizelki
odblaskowej. Zresztą przeczytajcie sami... http://tnij.org/rowerem_bezpiecznie_2008

Usłyszałam spot w radiu i zaraz sprawdziłam w internecie. Patronatem
są MSWiA, MI i Policja. W tym roku kampania (spoty do posłuchania na
stronie poniżej) jest wyraźnie skierowana do kierowców samochodów, ale
uroczystości jednak angażują znowu tylko rowerzystów (przejazd przez
miasto, miasteczko ruchu drogowego, egzamin na kartę rowerową, serwis
rowerowy).
http://tnij.org/rowerem_bezpieczniej

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-05-25 18:14:42
Autor: Sebastian Pawłowski
|kampania| Rowerem Bezpieczniej do Celu
W końcu odpowiedni 'target'...
  -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bractwo Rowerowe, Radom
http://www.bractworowerowe.ats.pl

Data: 2009-05-26 11:00:26
Autor: Raist
Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:605728dd-fe65-4980-8488-3d2a1c905c06e24g2000vbe.googlegroups.com...
http://tnij.org/rowerem_bezpieczniej

mi by się widziała jakaś kampania dotyczącą tego cholernego metra odstępu przy wyprzedzaniu

Raist

Data: 2009-05-26 03:49:09
Autor: Łukasz Juszczak
|kampania| Rowerem Bezpieczniej do Celu
są gdzieś w necie te spoty? bo na podanej stronie znaleźć nie mogę....

Data: 2009-05-26 03:58:57
Autor: Szprota aka Stefandora
On 26 Maj, 12:49, Łukasz Juszczak <juszczak.luk...@gmail.com> wrote:
są gdzieś w necie te spoty? bo na podanej stronie znaleźć nie mogę....

Wczoraj jeszcze były :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-05-26 04:06:35
Autor: Szprota aka Stefandora
|kampania| Rowerem Bezpieczniej do Celu
On 26 Maj, 12:49, Łukasz Juszczak <juszczak.luk...@gmail.com> wrote:
są gdzieś w necie te spoty? bo na podanej stronie znaleźć nie mogę....

Zadzwoniłam do serwisu Kampaniespoleczne.pl z zapytaniem o linki.
Jeden ze spotów faktycznie został usunięty, ponieważ zawierał
informację o planowanej trasie przejazdu 31 maja, a ta trasa została
zmieniona przez organizatorów. Natomiast drugi spot chyba został
usunięty przez pomyłkę, bo moja rozmówczyni była tym faktem
zaskoczona. Powiedziała, że zadziała, by się przynajmniej ten jeden
pojawił.

Jeden ze spotów (ten z trasą) zaczynał się jak takie ogłoszenie
publiczne, że rowerzyści są pełnoprawnymi użytkownikami dróg i należy
zachować bezpieczeństwo, parę dzwonków dzwonkiem, a następnie info o
trasie. W drugim spocie można było posłuchać relacji w konwencji
komentatora sportowego o pędzącym i zmieniającym pasy kierowcy
samochodu.

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-05-26 04:40:15
Autor: Łukasz Juszczak
On 26 Maj, 13:06, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
> [...]

trasie. W drugim spocie można było posłuchać relacji w konwencji
komentatora sportowego o pędzącym i zmieniającym pasy kierowcy

no to czekamy aż uaktualnią....

Data: 2009-05-26 05:35:42
Autor: Szprota aka Stefandora
|kampania| Rowerem Bezpieczniej do Celu