kampania antyskladakowa ? [skladak]

Data: 2012-06-18 15:23:21
Autor: bans
kampania antyskladakowa ? [skladak]
W dniu 2012-06-18 15:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Wlasnie sluchalem audycji H. Sytnera w Trojce.
No i pan Sytner z wlasciwa sobie pewnoscia siebie i poblazliwoscia w
glosie wyglaszal opinie nt skladakow.

Nie pierwszy raz tak pitoli. Ja jak słyszę ten jego zniewieściały głos, to zmieniam kanał.

--
bans

Data: 2012-06-18 15:52:11
Autor: Titus Atomicus
In article <jrna9e$7hi$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> glosie wyglaszal opinie nt skladakow.

Nie pierwszy raz tak pitoli. Ja jak słyszę ten jego zniewieściały głos, to zmieniam kanał.

Ja nie przecze ze lata pracowal na swoje nazwisko. I ma duze zaslugi w upowszechnianiu rowerowania w Polsce. Ale zdaje sie uwierzyl w to, ze jest wszystkowiedzacy (to zupelnie tak jak jeden z kolegow preclowiczow). Poza tym - zdaje sie ze do tego doprowadzila ta jego wspolpraca ze Skiteamem. Tak jakby nie odwiedzal zadnych innych sklepow. No i zapraszani do studia 'eksperci' to z reguly ludzie ze Skiteamu, z prezesem wlacznie.

A podobne nonsensy wygadywal pan Sytner wczesniej, m.in. w temacie kaskow, czy przyczepek rowerowych.

--
TA

Data: 2012-06-18 17:02:19
Autor: zly
kampania antyskladakowa ? [skladak]
Dnia Mon, 18 Jun 2012 15:52:11 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Ja nie przecze ze lata pracowal na swoje nazwisko.

Pierwsze słyszę :)

--
marcin

Data: 2012-06-18 17:18:57
Autor: Titus Atomicus
kampania antyskladakowa ? [skladak]

napisał(a):

> Ja nie przecze ze lata pracowal na swoje nazwisko.

Pierwsze słyszę :)

?
Pewnie nie sluchasz Trojki.
Sytner prowadzi akcje 'Wakacje na dwoch kolkach' od 1970 roku.
Wygooglaj sobie.
--
TA

Data: 2012-06-18 19:38:34
Autor: zly
kampania antyskladakowa ? [skladak]
Dnia Mon, 18 Jun 2012 17:18:57 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Pewnie nie sluchasz Trojki.

Jeżdżę na rowerze ;)

Sytner prowadzi akcje 'Wakacje na dwoch kolkach' od 1970 roku.
Wygooglaj sobie.

Dzięki, ale jakoś mi się nie chce.
--
marcin

Data: 2012-06-18 19:52:18
Autor: Paveu
kampania antyskladakowa ? [skladak]
A ja się zastanawiam nad składakiem uniwersalnym, tzn. na miasto i poza, na dużych kołach, np. takim:

http://goo.gl/QjUnt
albo takim:
http://goo.gl/TBN45

plus jakieś błotniki i bagażniki pod sakwy...

Paveu

kampania antyskladakowa ? [skladak]