kampania antyskladakowa ? [skladak]

Data: 2012-06-18 07:15:57
Autor: Wilk
kampania antyskladakowa ? [skladak]
"Kampania" pana Sytnera (nazywając rzecz po imieniu - jedna audycja) -
to absolutnie nic przy Twojej kampanii pro-składakowej na preclu.

Tak zanudzasz tymi tekstami - że powoli zaczynam się zastanawiać czy
to nie jest zwyczajny marketing za który wziąłeś jakieś pieniądze. Nie
od dziś wiadomo, że firmy marketingowe zatrudniają ludzi do takich
działań w internecie; podszywających się pod z pozoru normalne pytania
typu czym się różni model A firmy X od modelu B firmy X
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-18 16:39:20
Autor: Titus Atomicus
kampania antyskladakowa ? [skladak]
In article <803d6ddd-5dc8-4df3-9b9f-115650a707d9@v9g2000vbc.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

[...]

E, moja kampania to nic w porownaniu z twoimi nachalnymi probami lansowania (na preclu i poza nim) twojej zalosnej osoby. Rozumiem, ze chcesz znalesc jakiegos sponsora, i to jest ok, ale naprawde robisz to wyjatkowo nachalnie.

--
TA

Data: 2012-06-18 08:18:35
Autor: Wilk
On 18 Cze, 16:39, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Jaki jest koń każdy widzi, więc daruj sobie te przedszkolne wycieczki;
a ja chcesz mi dorównać osiągnięciami rowerowymi - to zacznij jeździć
na rowerze, a nie pluć na preclu.

I przestań tak nachalnie promować te składaki - bo podejrzenia o
pobudki materialne takiego działania będą coraz mocniejsze. Składak to
rower niszowy, jego lata świetności przypadały na czasy PRL i już nie
wrócą (a i wówczas był popularny głównie dlatego, że dostać inne
rowery było trudniej) - więc nie zasypuj grupy setkami przygłupich
pytań typu "siodełko do składaka", "nóżka do składaka", "dzwonek do
składaka", "Lusterko do składaka", "gripy do składaka", "czym się ten
składak różni od tamtego", "a ten pan zaatakował składaki" itd.
Załóż sobie grupę "Składaki", a najlepiej forum, gdzie będziesz
administratorem (i jedynym piszącym ;)) - i tam zanudzaj takimi
odkryciami. Nie słuchałem tej audycji - ale bardzo powątpiewam by była
poświęcona w całości składakom - ot pewnie wymienili sobie parę typów
rowerów i Sytner akurat składaki uznał za kiepskie. Można z jego
zdaniem się zgodzić, można się nie zgodzić, ale żeby to nazywać
kampanią antyskładakową - to trzeba mieć poważne zmiany w mózgu..
EOT bo z takimi ludźmi się nie dyskutuje, takich ludzi się leczy
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-18 17:28:31
Autor: Titus Atomicus
kampania antyskladakowa ? [skladak]
In article <5e128d6f-45e1-4245-b30c-deb1fd3fd703@m3g2000vbl.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Jaki jest koń każdy widzi, więc daruj sobie te przedszkolne wycieczki;
a ja chcesz mi dorównać osiągnięciami rowerowymi - to zacznij jeździć

Ja nie probuje ci dorownywac. Jestes burakiem. Ja po prostu jezdze sobie na rowerze i czerpie z tego przyjemnosc.

[...]

Znowu piszesz bzdury i dajesz dowdd swojego zacietrzewienia.
Bo jestes zakompleksionym burakiem.

Załóż sobie grupę "Składaki", a najlepiej forum, gdzie będziesz
administratorem (i jedynym piszącym ;)) - i tam zanudzaj takimi
odkryciami.

He, he, to po co odzywasz sie w moich watkach, Dyrektorze Precla?

[...]

Owszem, skladaki byly przy okazji.
O 'kampanii antyskladakowej' napisalem w tytule.
Tytul ma to do siebie ze musi byc w miare zwiezly.
Znowu sie zacietrzewiasz.
EOT bo z takimi ludźmi się nie dyskutuje, takich ludzi się leczy

Czy kiedykolwiek leczyles sie lub leczysz psychiatrycznie?

--
TA

kampania antyskladakowa ? [skladak]