kanał kiloński - pytania

Data: 2012-04-03 19:06:29
Autor: subcom
kanał kiloński - pytania
pomysł znakomity = pływałem parę razy wzdłuż i zawsze mi się marzyło wysiąść
na początku jechać równo z okrętem i wsiąść z powrotem na śluzie - prędkość
jednostek pływających 8w, więc rowerzyści nas wyprzedzali. No i należy dodać,
że wzdłuż są kapitalne drogi rowerowe. Co oglądać na brzegu nie powiem  bo nie
wiem - musiałem uważać na tych z którymi się mijałem. Gdzieś w połowie jest
miejsce gdzie grają hymny jednostek, które akurat przepływają obok - fajne
miejsce na przerwę.

subcom

--

kanał kiloński - pytania