kana³ z romansami

Data: 2012-12-25 20:30:18
Autor: identyfikator: 20040501
kana³ z romansami
istnieje jaki¶ kana³ z filmami typu romanse?
co¶ dostêpnego w cyfrowym polsacie?

Data: 2012-12-26 08:11:35
Autor: bufi
kana³ z romansami
identyfikator: 20040501 wrote:

istnieje jaki¶ kana³ z filmami typu romanse?
co¶ dostêpnego w cyfrowym polsacie?

Zone Romantica.

P.

Data: 2012-12-27 14:52:51
Autor: sat_diver
kanał z romansami
Nastał dzień 2012-12-26 09:11, bufi donosi, że:
> Zone Romantica.
Teraz już się nazywa CBS i zmienił profil
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zone_Romantica

Data: 2012-12-27 15:14:14
Autor: bufi
kanał z romansami
sat_diver wrote:

Nastał dzień 2012-12-26 09:11, bufi donosi, że:
> Zone Romantica.
Teraz już się nazywa CBS i zmienił profil
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zone_Romantica

Nic sie nie zmienilo. Ten kanal nadaje w CP bez przerwy od kilku lat.
Zrzut sprzed paru minut:
http://www.picshot.pl/public/view/full/268174

Zapomnialo ci sie doczytac w linku ktory podales:
"
Natomiast na platformach cyfrowych nadaje nadal w niezmienionym
kształcie"

P.

Data: 2012-12-27 19:00:29
Autor: sat_diver
kanał z romansami
Nastał dzień 2012-12-27 16:14, bufi donosi, że:> sat_diver wrote:
> Natomiast na platformach cyfrowych nadaje nadal w niezmienionym
> kształcie"
Zwracam honor - swoją wiedzę oprałem na tym:
http://media2.pl/media/97512-Kanaly-CBS-w-Polsce-od-3-grudnia.-Co-w-ramowce.html
A, że żadnego z tych kanałów nie oglądam - przeoczyłem podany przez Ciebie fakt pozostania starego labelu.

kana³ z romansami