kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych

Data: 2009-07-15 08:36:23
Autor: Gabriel'Varius'
kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych
Witam
Pomijajac wszystkie wczesniejesze wymagane ustawami kroki aby dokumentacja z informacjami niejawnymi mogl byc zniszczona mam pytanie. Czy sam fakt niszczenia dokumentacji(papier) moze byc wykonany na zwyklej biurowej niszczarce, czy tez musi to zrobic specjalistyczna firma i wystawic odpowiednie dokumenty?
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-07-16 00:33:08
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3jt8q$2ta3$1omega.artcom.pl...
[...]
pozdrawiam

Można to zrobic samemeu, ale przepisy okreslają parametry niszczarki. Zwykłe biurowe tnace na paski nie spełniają tych norm.

Data: 2009-07-16 08:28:53
Autor: Gabriel'Varius'
kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych

Można to zrobic samemeu, ale przepisy okreslają parametry niszczarki. Zwykłe biurowe tnace na paski nie spełniają tych norm.
Dzieki za informacje, znalazlem w siueci ponizszy link i juz wszystko jasne:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zniszczyc-firmowe-dokumenty-1771808.html moze sie komus przyda.

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-07-16 07:27:34
Autor: Rafal M
kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych
On 16 Lip, 08:28, Gabriel'Varius'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

Dzieki za informacje, znalazlem w siueci ponizszy link i juz wszystko jasne:http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zniszczyc-firmowe-dokumenty-17718...
moze sie komus przyda.

Hehe, to moja domowa niszczarka za 50 zl ma 4 poziom ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-07-17 21:26:40
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych
tutaj np. brykiet http://motion.home.pl/brykiet_solo_b.jpg
aby odtworzyc ktoś musiałby spędzić troche czasu aby te puzle ułożyć

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

kancelaria tajna/niszczenie dokumentacji niejawnych