kandadyjski (?)film o modelce - id

Data: 2010-04-23 18:51:52
Autor: schizoidalna
kandadyjski (?)film o modelce - id
Hej

za cholerę nie mogę przypomnieć sobie tytułu ani znaleźć na googlach nic

w filmie męską główną rolę grał jakiś bardziej znany aktor (brunet) - tak mi się jakoś kojarzy

film amerykański?? ale bardziej mi się kojarzy że kanadyjski

opowiada o ścieżce kariery pewnej dziewczyny jako modelki - pokazany cały światek modelek, jakie umowy muszą podpisywać, co się staje z modelkami, które odpadły (pamiętam motyw jednej z nich która po skończonej karierze modelki otworzyła galerię ze swoimi pracami, zrobionymi... z gówna)

i też jak wygląda koniec kariery - główna bohaterka poznaje lekarza, wychodzi za niego za mąż i zachodzi z nim w ciążę.

ktoś przypomina sobie taki film? pamiętam, że był całkiem niezły i chciałabym go sobie odświeżyć

pozdrawiam
schizoidalna

Data: 2010-04-23 19:53:59
Autor: Rais
W dniu 2010-04-23 18:51, schizoidalna pisze:

[...]

Jedyne co mi się kojarzy to "Star 80" ale oglądałem to wieki temu
i nie wiem czy pasuje.

Data: 2010-04-23 21:17:20
Autor: schizoidalna
Rais pisze:

Jedyne co mi się kojarzy to "Star 80" ale oglądałem to wieki temu
i nie wiem czy pasuje.

Nie, to nie to. Główna bohaterka miała ciemne włosy, a sam film pochodził nie wcześniej niż z lat 90-tych.

Podobny film nieco do "Gia" z A. Jolie, jeśli już.

kandadyjski (?)film o modelce - id