kandydat lepkie rączki

Data: 2019-09-07 06:53:34
Autor: japanizer
kandydat lepkie rączki
https://www.money.pl/gospodarka/kandydat-pis-do-ke-janusz-wojciechowski-ma-problem-postepowanie-ws-naduzyc-finansowych-6421862892742273a.html

  Kandydat PiS do KE Janusz Wojciechowski ma problem. Postępowanie ws. nadużyć   finansowych

  Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF) prowadzi postępowanie   wobec Janusza Wojciechowskiego. Dotyczy rozliczania jego podróży służbowych, gdy   był europosłem.

  Janusz Wojciechowski to były europoseł, a obecnie kandydat z ramienia Prawa i   Sprawiedliwości na komisarza ds. rolnictwa w Komisji Europejskiej. Która to już PiSda nakradła pieniądze podatników lewymi podróżami służbowymi?

Data: 2019-09-07 07:04:57
Autor: Detlef Ruser
kandydat lepkie rączki
A jak już wybiorą tego komisarza  np. z niemice, wtedy oskarżenia
magicznie prysną?

Tani chłyt (anty)maketingowy i walka o kaskę:)

Data: 2019-09-07 07:08:27
Autor: Bruno Brunowski
kandydat lepkie rączki
W dniu sobota, 7 września 2019 15:53:35 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Proszę się rozejść, nie ma tu nic do oglądania! A Wojciechowski chętnie odpowie na wszystkie pytania. Najlepiej po wyborach.

--
Bruno

Data: 2019-09-07 16:04:44
Autor: A. Filip
kandydat lepkie rączki. Prawo japanizera: podejrzewany = winny [Jak z PO to też? :-) ]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jakie *formalne zarzuty na piśmie* zostały mu postawione?
Mowa trawa, papier grunt.

Jak ziobrotura zacznie postępowanie "sprawdzające" wobec członków PO to
mogę ich z miejsca uznać za winnych? :-)

IMHO ty nie masz za grosz wyczucia kiedy zaczyna się "nadgorliwość
gorsza od faszyzmu".  Jak dla mnie ty "przekonujesz już przekonanych"
a nie celujesz w "chwiejny elektorat", aż tak bardzo obawiasz się
stracić "zardzewiały elektorat"? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-09-07 08:24:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 7 września 2019 16:09:17 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Która to już PiSda nakradła pieniądze podatników lewymi podróżami służbowymi?

Jakie *formalne zarzuty na piśmie* zostały mu postawione?

"Wojciechowski podkreślił, że "z własnej inicjatywy" zwrócił Parlamentowi Europejskiemu ponad 11 tys. euro w 2016 roku, gdy podczas porządkowania dokumentów stwierdził "ryzyko jakiegoś błędu w tych obliczeniach" w rozliczaniu podróży z lat 2009-2011. Jak podkreślił, posiada potwierdzające to dokumenty, które może pokazać."
Jakby wpłacił na Caritas byłoby po sprawie.

"Dodał, że chodzi o uchybienia niezamierzone. Błędy te miały polegać np. na nieprawidłowym wpisaniu numeru rejestracyjnego samochodu, którym podróżował jako europoseł czy podaniu z pamięci po czasie niewłaściwych wskazań stanu licznika. Mam podstawy sądzić, że postępowanie jest zakończone, a jedynie nie są jeszcze sformułowane końcowe wnioski - powiedział Wojciechowski Polskiej Agencji Prasowej."
No przecież, pisiory popełniają uchybienia niezamierzone. A i to tylko i wyłącznie wtedy, gdy dadzą się złapać.
https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/607079,olaf-janusz-wojciechowski-naduzycia-finanse-europarlament-komisarz.html

Jak ziobrotura zacznie postępowanie "sprawdzające" wobec członków PO to
mogę ich z miejsca uznać za winnych? :-)

Ziobratura prowadzi czynności sprawdzające wobec Solidarnej Polski. Chodzi o finansowanie krajowej kampanii wyborczej z funduszy unijnych.
https://www.newsweek.pl/polska/defraudacja-solidarnej-polski-prokuratorzy-wybrneli-z-tropienia-przekretow-partii/gmrjt64

--
Bruno

Data: 2019-09-07 10:48:36
Autor: Detlef Ruser
nadgorliwy Bruno Brunowski napisał:

[...]

Oki to jest tłumaczenie Wojciechowskiego, a gdzie są zarzuty z
dowodami?

I czy po wyborze nadszyszkownika unijnego zarzuty magicznie prysną.
Bo wicie, w wersji hard zawsze można podstawić jaką panienkę i oskarżyć gościa o jaki gwałt, w wersji light można mówić
o DVD na Kuchtę i liczyć na szczęście, wersja ultra soft "som podejrzenia!"

-Lepper mnie zgwałcił
-Dominique Strauss-Kahn
-Kavanaugh
etc.

Ew. Wojciechoski źle wpisał rejestrację samochodu!

Data: 2019-09-07 10:56:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 7 września 2019 19:48:37 UTC+2 użytkownik Detlef Ruser napisał:
> [...]

-Kavanaugh
etc.

Ew. Wojciechoski źle wpisał rejestrację samochodu!

"Agencje AFP i dpa podały w piątek, że Europejski Urząd do spraw Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF) prowadzi postępowanie wobec Janusza Wojciechowskiego.  Dochodzenie w sprawie polskiego kandydata na komisarza Unii Europejskiej ma dotyczyć ,,domniemanych nieprawidłowości przy zwrocie kosztów podróży" w latach 2004-2014, gdy polityk był europosłem.

Wcześniej w piątek o sprawie poinformował na stronie internetowej ,,Der Spiegel". Według niemieckiego tygodnika, który powołuje się na źródła w Parlamencie Europejskim, chodzi o ,,pięciocyfrowe sumy"."
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/janusz-wojciechowski-ma-byc-objety-postepowaniem-europejskiego-urzedu-ds-zwalczania/qwzpfns

A o szczegóły pytaj OLAF.

--
Bruno

Data: 2019-09-07 11:17:51
Autor: Detlef Ruser
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

5 lat po fakcie zainteresowali się nim, gdy ten ubiega się o urząd?
Śmierdzi.

Data: 2019-09-07 20:20:19
Autor: A. Filip
Detlef Ruser <detlef.detlefruser@gmail.com> pisze:
[...]

Ależ ja odniosłem wrażenie że to standardowa praktyka wobec tych których
UE zaczyna "nie lubić bardziej" czyli "jak robiłeś to co inni a ciebie nie
lubimy to CIEBIE będziemy łapać".  Taka masowa hodowla haków do
wykorzystania według przyszłych zapotrzebowań.

Przykre że UE z łatwością potrafiło sprawić takie wrażenie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-08 07:54:56
Autor: Runt
kandydat be i cacy
W dniu 2019-09-07 o 19:48, pajac Detlef Ruser pisze:

Ew. Wojciechoski źle wpisał rejestrację samochodu!

Kiedy w/w był w PSL był be! Kiedy stał się kandydatem PiS jest cacy.

Słuszną linię ma wasza partia.

Pies sąsiada wciąz tęskni za tobą. ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-08 07:52:41
Autor: Runt
kandydat lepkie rączki
W dniu 2019-09-07 o 15:53, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Kali ukraść? Dobrze!

Kalemu ukraść! Winny Tusk! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-08 22:08:29
Autor: Pisiorowy Escobar
kandydat lepkie rączki
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

czyli kolejny się ustawił do dymania zenka
zenku wytrzymiesz ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]