kanister z benzyna do niemiec ?

Data: 2009-02-26 09:50:54
Autor: macko
kanister z benzyna do niemiec ?

Użytkownik "Wojtek" <nofuture@op.pl> napisał w wiadomości news:go5kds$j2b$1nemesis.news.neostrada.pl...
kolega jedzie do niemiec po auto
chce wziac paliwo do kanistrow bo w niemczech drozsze.

i pyta mnie czy mozna wjechac do niemiec majac np 2 kanistry z benzyna w bagazniku ???

Pamiętam sytuację na granicy PL-DE (przed wejściem do schengen) oraz BG-SCG (sierpień 2008) gdy celnik powiedział że można mieć tylko 10l paliwa w kanistrze a ja miałem 2x25l. Niestety w niemczech nie przeszły moja błagania i wlałem tyle ile się dało do baku a reszte dałem komuś, natomiast Serb po długich prośbach machnął ręką i mnie puścił.

pzdr. macko

kanister z benzyna do niemiec ?