kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Data: 2011-12-08 19:14:39
Autor: Przemek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Czy mozecie mi polecic jakis kantor internetowy dla splat kredytu hipo we frankach w Multibanku?
Rata kredytu jesli ta ma znaczenie gdzies 800÷1000 frankow
Najlepiej jakby wypowiedzieli sie juz uzytkownicy ktorzy splacaja juz tak kredyt- interesuje mnie jakie wielkie sa spready jak wogole dzialaja przelewy na rachunek i inne kwestie uzytkowania ...
Przemek

Data: 2011-12-08 20:13:09
Autor: blast
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbquqg$ko2$1inews.gazeta.pl...
[...]

internetowykantor.pl
Działa całkiem sprawnie, tylko trzeba wzi±ć pod uwagę że franki od nich mog± i¶ć 2-3 dni.
Przynajmniej do banków gdzie nie maj± kont, tam gdzie maj± podobno jest znacznie szybciej.
Wad± jest to, że działa do 15:50.
Aktualny kurs wymiany na stronie

Data: 2011-12-08 20:31:51
Autor: peter
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
internetowykantor.pl

najwyzsze kursy w¶ród konkurencji moim skromnym

PP

Data: 2011-12-08 20:44:32
Autor: blast
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Użytkownik "peter" <piotr_stakus@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbr3bc$5ln$1inews.gazeta.pl...
>internetowykantor.pl

najwyzsze kursy w¶ród konkurencji moim skromnym

Zawsze można sprawdzić
http://cenafranka.pl/

Data: 2011-12-08 20:49:05
Autor: peter
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Zawsze można sprawdzić

now wienc warto kupować w CITI - bezkonkurencyjne

PP

Data: 2011-12-09 08:49:08
Autor: xbartx
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:49:05 +0100, peter napisał(a):

now wienc warto kupowaæ w CITI - bezkonkurencyjne

Tylko ciekawe co to jest za kurs i dla kogo dostępny?

--
xbartx

Data: 2011-12-09 01:05:58
Autor: luc
On 9 Gru, 09:49, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:49:05 +0100, peter napisał(a):

> now wienc warto kupowaæ w CITI - bezkonkurencyjne

Tylko ciekawe co to jest za kurs i dla kogo dostępny?

https://www.online.citibank.pl/p/tanie_franki_w_citi_handlowy.do#ileMoznaZaoszczedzic

Właśnie wpisałem sobie kurs z cinkciarz.pl i wyszło, że mogę
zaoszczędzić aż... 0 PLN!

http://img684.imageshack.us/img684/4633/supertaniefranki.png

W kwestii tematu - zrobiłem w cinkciarz.pl 11 transakcji; ostatnio
przelewy przychodzÄ… na konto CHF w Multi w ciÄ…gu kilku godzin. Nie mam
więcej uwag. Zastanawiam się tylko, czy jest sens wchodzić w stałe
zlecenia - ile można na tym jeszcze zaoszczędzić?

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-08 22:10:50
Autor: Jacek Midura
On 12/08/11 20:13, blast wrote:
[...]

Da się u nich w ogóle kupić ustalon± ilo¶ć franków? Z tego co widzę to u nich najpierw trzeba przelać złotówki, a dopiero póĽniej ustala się kurs wymiany. W cinkciarz.pl najpierw ustala się kurs wymiany, a póĽniej dopiero przelewa złotówki (tyle, żeby uzyskać konkretn± ilo¶ć franków).

Da się od nich przelewać nie na swoje konto walutowe ale bezpo¶rednio na konto do spłaty kredytu?

Kurs franka z tego co widzę dużo gorszy niż cinkciarz.pl (chociaż w cinkciarzu rzeczywiste kursy różni± się od tych na stronie głównej, bo s± zależne od wymienianej kwoty, ale i tak nie zdarzyło mi się - przy trzycyfrowej kwocie we frankach - żeby były mniej korzystne niż w internetowykantor).

No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

W moim przypadku cinkciarz.pl na 10 transakcji zaliczył jedn± wpadkę: przelałem im złotówki, a oni wysłali dwa przelewy z frankami (oba opiewaj±ce na cało¶ć wymienianej kwoty) - trzeba było im nadmiarowe pieni±dze zwrócić.

--
Jacek Midura

Data: 2011-12-08 23:23:55
Autor: blast
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Da się u nich w ogóle kupić ustalon± ilo¶ć franków?

Da się. W okienku wpisujesz ile franków chcesz kupić. Resztę PLN przesyła z powrotem na konto

[...]

W IK kurs zmienia się na bież±co z Forexem

Da się od nich przelewać nie na swoje konto walutowe ale bezpo¶rednio na konto do spłaty kredytu?

Nie wiem. Trzeba się dowiedzieć u Ľródła. Raczej szybko odpowiadaj± na wpisu na facebooku
http://www.facebook.com/internetowykantorpl

[...]

Hm, muszę spróbować

No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

A sk±d ta informacja?

Data: 2011-12-09 22:31:00
Autor: Jacek Midura
On 12/08/11 23:23, blast wrote:
Da się u nich w ogóle kupić ustalon± ilo¶ć franków?

Da się. W okienku wpisujesz ile franków chcesz kupić. Resztę PLN przesyła z
powrotem na konto

Czyli trzeba przelać z zapasem na chwilowe zwyżki kursu, a póĽniej nadwyżka wraca. To jednak rozwi±zanie cinkciarzowe zdecydowanie sensowniejsze.

W IK kurs zmienia się na bież±co z Forexem

W Cinkciarzu też. Ale dla danej transakcji kurs jest ustalany przed wpłaceniem złotówek, dlatego wiadomo dokładnie ile wpłacić.

[...]

To by jeszcze trzeba konto na FB założyć. Aż tak ciekaw nie jestem.

No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

A sk±d ta informacja?

https://internetowykantor.pl/jak-skorzystac/
"[...] jeżeli chcesz otrzymać przelew walutowy na konto w banku, w którym nie posiadamy rachunku w tej walucie [...]"
W±tkotwórca pisał o Multibanku, ale pewnie nie tylko on zagl±da do tego w±tku.

--
Jacek Midura

Data: 2011-12-08 23:00:21
Autor: liliputek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Witam
Ja polecam serwis walutomat.pl
Nie jest to kantor internetowy ale miejsce wymiany walut pomiędzy użytkownikami. Walutomat pobiera prowizję od transakcji w wysokości 0,2%. Nie wiem jak jest w przypadku franka bo mam kredyt w Euro, ale w euro można często kupić taniej niż kurs średni.
Oprócz prowizji zakup euro nic mnie nie kosztuje. Rachunek w walutomacie zasilam złotówkami z mbanku, kupuje euro i euro przelewam na konto walutowe w bzwbk - też bezpłatne (trzeba zasilić raz w miesiącu kwotą 1000zł, do konta wydają kartę ale po wydaniu od razu ją zlikwidowałem).
Jak już euro mam na koncie w bzwbk to je wypłacam w oddziale i idę do oddziału polbanku aby je wpłacić (tam mam kredyt). Zero kosztów za wyjątkiem kilkusetmetrowego spaceru raz w miesiącu. Oczywiście mógłbym przelać euro z bzwbk do polbanku ale polbank nie obsługuje przelewów sepa i koszt byłby dużo większy niż 5zł za przelew sepa.

Jeśli kogoś to przekonuje to może się zarejestrować z mojego polecenia :-)
https://www.walutomat.pl/?pp=1&uid=26583&bid=9991

Data: 2011-12-09 03:28:46
Autor: eisenberg
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

http://www.lowspread.pl/ - jeszcze jedna propozycja

Data: 2011-12-09 04:00:16
Autor: luc
wrote:

http://www.lowspread.pl/- jeszcze jedna propozycja

Jak w Multi będą mieli konto w CHF, to można wypróbować:
http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=13&menu_id=25&page=2

Opłaty:
http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=14&menu_id=26&page=2

Chyba, że już ktoś to testował na własnej skórze i dla przelewu CHF do
Multi nie pobierają dodatkowych opłat?
Zawsze jakiś backup by był...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-09 14:02:12
Autor: Przemek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Jak w Multi będ± mieli konto w CHF, to można wypróbować:
http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=13&menu_id=25&page=2

pzdrwm
luc

No wlasnie mam w Multi kredyt hipoteczny we frankach i chcialbym go zaczac splacac we frankach. Fakt kredyt brany w 2009 i dopiero teraz wzialem ostatnia transze dlatego szukam mozliwosci splaty we frankach.

Dziekuje za odpowiedzi.
Przemek

Data: 2011-12-11 14:14:34
Autor: Sławomir Szyszło
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Dnia Fri, 9 Dec 2011 04:00:16 -0800 (PST), luc <bananek@gmx.net> wklepał(-a):

[...]

Przecież w Multibanku s± konta w CHF, tyle że nie prowadz± obsługi gotówkowej.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-12-11 06:18:28
Autor: luc
On 11 Gru, 14:14, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:
Dnia Fri, 9 Dec 2011 04:00:16 -0800 (PST), luc <bana...@gmx.net> wklepał(-a):

>Jak w Multi będą mieli konto w CHF, to można wypróbować:
> [...]

Przecież w Multibanku są konta w CHF, tyle że nie prowadzą obsługi gotówkowej.

Uwzględnij zdanie, które zniknęło z cytatu:

Data: 2011-12-11 20:07:36
Autor: Przemek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomo¶ci news:7749ce5d-e1bf-4328-9f42-3ae83e611530k13g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

Przecież w Multibanku s± konta w CHF, tyle że nie prowadz± obsługi gotówkowej.

Uwzględnij zdanie, które zniknęło z cytatu:

Wiesz ale ta tabela dla frankow jest raczej zabojcza : http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=14&menu_id=26&page=2#2

gdzie po 13 chca za przelew 120PLN- to po co wogole przewalutowywac kredyt przy takim koszeniu z ich strony (uwzgledniajac spread rzedu 2-3 groszy) ?
Znajac zycie to najczesciej bedzie to te 120pln....

Data: 2011-12-12 03:31:17
Autor: luc
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
On 11 Gru, 20:07, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomościnews:7749ce5d-e1bf-4328-9f42-3ae83e611530k13g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

przy takim koszeniu z ich strony (uwzgledniajac spread rzedu 2-3 groszy) ?
Znajac zycie to najczesciej bedzie to te 120pln....

Wiem, bo parę postów wyżej pisałem:

"Chyba, że już ktoś to testował na własnej skórze i dla przelewu CHF
do
 Multi nie pobierajÄ… dodatkowych opĹ‚at?
 Zawsze jakiĹ› backup by byĹ‚..."

Jak na razie zostaję przy cinkciarz.pl, bo nie znalazłem nic lepszego.

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-12 20:01:37
Autor: Sławomir Szyszło
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Dnia Sun, 11 Dec 2011 06:18:28 -0800 (PST), luc <bananek@gmx.net> wklepał(-a):

> [...]

Przecież w Multibanku s± konta w CHF, tyle że nie prowadz± obsługi gotówkowej.

Uwzględnij zdanie, które zniknęło z cytatu:

A, bo zrozumiałem, że Multi nie ma konta w CHF, a nie ten tam serwis.
Trochę dziwne, że nie obsługuj±, skoro możliwo¶ć założenia rachunku jest.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-12-19 03:21:10
Autor: eisenberg
wrote:
[...]

http://pomaranczarnia.pl/kantor/nasze-konta-bankowe

kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku