kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Data: 2011-12-08 20:13:09
Autor: blast
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:jbquqg$ko2$1inews.gazeta.pl...
Czy mozecie mi polecic jakis kantor internetowy dla splat kredytu hipo we frankach w Multibanku?
Rata kredytu jesli ta ma znaczenie gdzies 800÷1000 frankow
Najlepiej jakby wypowiedzieli sie juz uzytkownicy ktorzy splacaja juz tak kredyt- interesuje mnie jakie wielkie sa spready jak wogole dzialaja przelewy na rachunek i inne kwestie uzytkowania ...

internetowykantor.pl
Działa całkiem sprawnie, tylko trzeba wziąć pod uwagę że franki od nich mogą iść 2-3 dni.
Przynajmniej do banków gdzie nie mają kont, tam gdzie mają podobno jest znacznie szybciej.
Wadą jest to, że działa do 15:50.
Aktualny kurs wymiany na stronie

Data: 2011-12-08 20:31:51
Autor: peter
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
internetowykantor.pl

najwyzsze kursy wśród konkurencji moim skromnym

PP

Data: 2011-12-08 20:44:32
Autor: blast

Użytkownik "peter" <piotr_stakus@op.pl> napisał w wiadomości news:jbr3bc$5ln$1inews.gazeta.pl...
>internetowykantor.pl

najwyzsze kursy wśród konkurencji moim skromnym

Zawsze można sprawdzić
http://cenafranka.pl/

Data: 2011-12-08 20:49:05
Autor: peter
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Zawsze można sprawdzić

now wienc warto kupować w CITI - bezkonkurencyjne

PP

Data: 2011-12-09 08:49:08
Autor: xbartx
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:49:05 +0100, peter napisał(a):

now wienc warto kupowaĂŚ w CITI - bezkonkurencyjne

Tylko ciekawe co to jest za kurs i dla kogo dostępny?

--
xbartx

Data: 2011-12-09 01:05:58
Autor: luc
On 9 Gru, 09:49, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:49:05 +0100, peter napisał(a):

> now wienc warto kupowaĂŚ w CITI - bezkonkurencyjne

Tylko ciekawe co to jest za kurs i dla kogo dostępny?

https://www.online.citibank.pl/p/tanie_franki_w_citi_handlowy.do#ileMoznaZaoszczedzic

Właśnie wpisałem sobie kurs z cinkciarz.pl i wyszło, że mogę
zaoszczędzić aż... 0 PLN!

http://img684.imageshack.us/img684/4633/supertaniefranki.png

W kwestii tematu - zrobiłem w cinkciarz.pl 11 transakcji; ostatnio
przelewy przychodzą na konto CHF w Multi w ciągu kilku godzin. Nie mam
więcej uwag. Zastanawiam się tylko, czy jest sens wchodzić w stałe
zlecenia - ile można na tym jeszcze zaoszczędzić?

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-08 22:10:50
Autor: Jacek Midura
On 12/08/11 20:13, blast wrote:
[...]

Da się u nich w ogóle kupić ustaloną ilość franków? Z tego co widzę to u nich najpierw trzeba przelać złotówki, a dopiero później ustala się kurs wymiany. W cinkciarz.pl najpierw ustala się kurs wymiany, a później dopiero przelewa złotówki (tyle, żeby uzyskać konkretną ilość franków).

Da się od nich przelewać nie na swoje konto walutowe ale bezpośrednio na konto do spłaty kredytu?

Kurs franka z tego co widzę dużo gorszy niż cinkciarz.pl (chociaż w cinkciarzu rzeczywiste kursy różnią się od tych na stronie głównej, bo są zależne od wymienianej kwoty, ale i tak nie zdarzyło mi się - przy trzycyfrowej kwocie we frankach - żeby były mniej korzystne niż w internetowykantor).

No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

W moim przypadku cinkciarz.pl na 10 transakcji zaliczył jedną wpadkę: przelałem im złotówki, a oni wysłali dwa przelewy z frankami (oba opiewające na całość wymienianej kwoty) - trzeba było im nadmiarowe pieniądze zwrócić.

--
Jacek Midura

Data: 2011-12-08 23:23:55
Autor: blast
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Da się u nich w ogóle kupić ustaloną ilość franków?

Da się. W okienku wpisujesz ile franków chcesz kupić. Resztę PLN przesyła z powrotem na konto

[...]

W IK kurs zmienia się na bieżąco z Forexem

Da się od nich przelewać nie na swoje konto walutowe ale bezpośrednio na konto do spłaty kredytu?

Nie wiem. Trzeba się dowiedzieć u źródła. Raczej szybko odpowiadają na wpisu na facebooku
http://www.facebook.com/internetowykantorpl

[...]

Hm, muszę spróbować

No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

A skąd ta informacja?

Data: 2011-12-09 22:31:00
Autor: Jacek Midura
On 12/08/11 23:23, blast wrote:
Da się u nich w ogóle kupić ustaloną ilość franków?

Da się. W okienku wpisujesz ile franków chcesz kupić. Resztę PLN przesyła z
powrotem na konto

Czyli trzeba przelać z zapasem na chwilowe zwyżki kursu, a później nadwyżka wraca. To jednak rozwiązanie cinkciarzowe zdecydowanie sensowniejsze.

W IK kurs zmienia się na bieżąco z Forexem

W Cinkciarzu też. Ale dla danej transakcji kurs jest ustalany przed wpłaceniem złotówek, dlatego wiadomo dokładnie ile wpłacić.

[...]

To by jeszcze trzeba konto na FB założyć. Aż tak ciekaw nie jestem.

No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

A skąd ta informacja?

https://internetowykantor.pl/jak-skorzystac/
"[...] jeżeli chcesz otrzymać przelew walutowy na konto w banku, w którym nie posiadamy rachunku w tej walucie [...]"
Wątkotwórca pisał o Multibanku, ale pewnie nie tylko on zagląda do tego wątku.

--
Jacek Midura

kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku