kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Data: 2011-12-08 23:00:21
Autor: liliputek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Witam
Ja polecam serwis walutomat.pl
Nie jest to kantor internetowy ale miejsce wymiany walut pomiędzy użytkownikami. Walutomat pobiera prowizję od transakcji w wysokości 0,2%. Nie wiem jak jest w przypadku franka bo mam kredyt w Euro, ale w euro można często kupić taniej niż kurs średni.
Oprócz prowizji zakup euro nic mnie nie kosztuje. Rachunek w walutomacie zasilam złotówkami z mbanku, kupuje euro i euro przelewam na konto walutowe w bzwbk - też bezpłatne (trzeba zasilić raz w miesiącu kwotą 1000zł, do konta wydają kartę ale po wydaniu od razu ją zlikwidowałem).
Jak już euro mam na koncie w bzwbk to je wypłacam w oddziale i idę do oddziału polbanku aby je wpłacić (tam mam kredyt). Zero kosztów za wyjątkiem kilkusetmetrowego spaceru raz w miesiącu. Oczywiście mógłbym przelać euro z bzwbk do polbanku ale polbank nie obsługuje przelewów sepa i koszt byłby dużo większy niż 5zł za przelew sepa.

Jeśli kogoś to przekonuje to może się zarejestrować z mojego polecenia :-)
https://www.walutomat.pl/?pp=1&uid=26583&bid=9991

W dniu 2011-12-08 19:14, Przemek pisze:
Czy mozecie mi polecic jakis kantor internetowy dla splat kredytu hipo we
frankach w Multibanku?
Rata kredytu jesli ta ma znaczenie gdzies 800�1000 frankow
Najlepiej jakby wypowiedzieli sie juz uzytkownicy ktorzy splacaja juz tak
kredyt- interesuje mnie jakie wielkie sa spready jak wogole dzialaja
przelewy na rachunek i inne kwestie uzytkowania ...
Przemek

kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku