kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Data: 2011-12-09 03:28:46
Autor: eisenberg
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
On 8 Gru, 19:14, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
wrote:
Czy mozecie mi polecic jakis kantor internetowy dla splat kredytu hipo we
frankach w Multibanku?
Rata kredytu jesli ta ma znaczenie gdzies 800÷1000 frankow
Najlepiej jakby wypowiedzieli sie juz uzytkownicy ktorzy splacaja juz tak
kredyt- interesuje mnie jakie wielkie sa spready jak wogole dzialaja
przelewy na rachunek i inne kwestie uzytkowania ...
Przemek

http://www.lowspread.pl/ - jeszcze jedna propozycja

Data: 2011-12-09 04:00:16
Autor: luc
wrote:

http://www.lowspread.pl/- jeszcze jedna propozycja

Jak w Multi będą mieli konto w CHF, to można wypróbować:
http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=13&menu_id=25&page=2

Opłaty:
http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=14&menu_id=26&page=2

Chyba, że już ktoś to testował na własnej skórze i dla przelewu CHF do
Multi nie pobierają dodatkowych opłat?
Zawsze jakiś backup by był...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-09 14:02:12
Autor: Przemek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Jak w Multi będ± mieli konto w CHF, to można wypróbować:
http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=13&menu_id=25&page=2

pzdrwm
luc

No wlasnie mam w Multi kredyt hipoteczny we frankach i chcialbym go zaczac splacac we frankach. Fakt kredyt brany w 2009 i dopiero teraz wzialem ostatnia transze dlatego szukam mozliwosci splaty we frankach.

Dziekuje za odpowiedzi.
Przemek

Data: 2011-12-11 14:14:34
Autor: Sławomir Szyszło
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Dnia Fri, 9 Dec 2011 04:00:16 -0800 (PST), luc <bananek@gmx.net> wklepał(-a):

[...]

Przecież w Multibanku s± konta w CHF, tyle że nie prowadz± obsługi gotówkowej.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-12-11 06:18:28
Autor: luc
On 11 Gru, 14:14, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:
Dnia Fri, 9 Dec 2011 04:00:16 -0800 (PST), luc <bana...@gmx.net> wklepał(-a):

>Jak w Multi będą mieli konto w CHF, to można wypróbować:
> [...]

Przecież w Multibanku są konta w CHF, tyle że nie prowadzą obsługi gotówkowej.

Uwzględnij zdanie, które zniknęło z cytatu:

Data: 2011-12-11 20:07:36
Autor: Przemek
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomo¶ci news:7749ce5d-e1bf-4328-9f42-3ae83e611530k13g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

Przecież w Multibanku s± konta w CHF, tyle że nie prowadz± obsługi gotówkowej.

Uwzględnij zdanie, które zniknęło z cytatu:

Wiesz ale ta tabela dla frankow jest raczej zabojcza : http://www.lowspread.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=14&menu_id=26&page=2#2

gdzie po 13 chca za przelew 120PLN- to po co wogole przewalutowywac kredyt przy takim koszeniu z ich strony (uwzgledniajac spread rzedu 2-3 groszy) ?
Znajac zycie to najczesciej bedzie to te 120pln....

Data: 2011-12-12 03:31:17
Autor: luc
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
On 11 Gru, 20:07, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomościnews:7749ce5d-e1bf-4328-9f42-3ae83e611530k13g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

przy takim koszeniu z ich strony (uwzgledniajac spread rzedu 2-3 groszy) ?
Znajac zycie to najczesciej bedzie to te 120pln....

Wiem, bo parę postów wyżej pisałem:

"Chyba, że już ktoś to testował na własnej skórze i dla przelewu CHF
do
 Multi nie pobierajÄ… dodatkowych opĹ‚at?
 Zawsze jakiĹ› backup by byĹ‚..."

Jak na razie zostaję przy cinkciarz.pl, bo nie znalazłem nic lepszego.

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-12 20:01:37
Autor: Sławomir Szyszło
kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
Dnia Sun, 11 Dec 2011 06:18:28 -0800 (PST), luc <bananek@gmx.net> wklepał(-a):

> [...]

Przecież w Multibanku s± konta w CHF, tyle że nie prowadz± obsługi gotówkowej.

Uwzględnij zdanie, które zniknęło z cytatu:

A, bo zrozumiałem, że Multi nie ma konta w CHF, a nie ten tam serwis.
Trochę dziwne, że nie obsługuj±, skoro możliwo¶ć założenia rachunku jest.

--
Sławomir Szyszło

kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku