kantor internetowy obsługujący mbank

Data: 2012-06-29 12:46:41
Autor: Marcin
kantor internetowy obsługujący mbank
Witam,
jako, ze mbank traktuje przelew do bre jako zewnętrzny to nie mogę
skorzystać z fritzexchange wymieniając EUR na PLN. Przelew walutowy w
mbanku może być tylko wewnętrzny. Możecie polecić mi jakiś kantor internetowy, abym mógł dokonać takiej
transakcji?

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2012-06-29 15:13:08
Autor: JotBe
Dnia Fri, 29 Jun 2012 12:46:41 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

Witam,
jako, ze mbank traktuje przelew do bre jako zewnętrzny to nie mogę
skorzystać z fritzexchange wymieniaj±c EUR na PLN. Przelew walutowy w
mbanku może być tylko wewnętrzny. Możecie polecić mi jaki¶ kantor internetowy, abym mógł dokonać takiej
transakcji?

Fritzexchange :)
http://www.tinyurl.pl/?vozLJ2UD

Data: 2012-06-30 02:56:48
Autor: Miernik
kantor internetowy obsługuj±cy mbank
On Jun 29, 3:13 pm, JotBe <j0...@op.pl> wrote:
> [...]

> mbanku może być tylko wewnętrzny.
> Możecie polecić mi jaki¶ kantor internetowy, abym mógł dokonać takiej

Nie siej dezinformacji, Fritz nie ma konta w mBanku i przelew EUR z
mBanku do Fritz będzie płatny. Link który podałe¶ dotyczy jedynie
bezpłatno¶ci w kierunku Fritz -> mBank.

ZTCW konta EUR w samym mBanku, takie że rzeczywi¶cie przelew EUR z
mBanku na konto kantoru jest bezpłatny, maj± trzy kantory:

http://www.kantoria.com/  - spread 2.8 grosza, min transakcja 1 PLN,
godziny transakcji 08:30 - 16:00

https://www.kantor-internetowy.eu/  - spread 3.5 grosza, min
transakcja 100 EUR, godziny transakcji 09:00 - 15:45

http://www.lowspread.pl/ - godziny transakcji 09:00 - 16:30, spread
zależny od kwoty wymiany:
4.25 grosza od 10 EUR do 1000 EUR
3.25 grosza od 1000 EUR do 10000 EUR
2.25 grosza od 10000 EUR wzwyż

Czyli do 10000 EUR najlepsza jest http://www.kantoria.com/ a powyżej
http://www.lowspread.pl/

Wszystkie trzy oczywi¶cie działaj± wył±cznie w dni robocze, czyli pon-
pt oprócz ¶wi±t.

Jeżeli kto¶ zna jeszcze jakie¶ inne kantory z kontami walutowymi w
samym mBanku (numer rozliczeniowy 11402004) to pisać.

Data: 2012-06-30 13:21:52
Autor: MarcinK
kantor internetowy obsługuj±cy mbank

Jeżeli kto¶ zna jeszcze jakie¶ inne kantory z kontami walutowymi w
samym mBanku (numer rozliczeniowy 11402004) to pisać.

domwaluty.pl

Data: 2012-06-30 04:31:02
Autor: Miernik
On Jun 30, 1:21 pm, MarcinK <marcin...@usunto.gazeta.pl> wrote:
> Jeżeli kto¶ zna jeszcze jakie¶ inne kantory z kontami walutowymi w
> samym mBanku (numer rozliczeniowy 11402004) to pisać.

domwaluty.pl

Oni jeszcze nie ruszyli z tym co maj± na stronie.

Czy rzeczywi¶cie otrzymałe¶ od nich numer konta EUR z 11402004?

Czy tylko tak piszesz bo pisz± że "obsługuj± mBank"? Bo prawie każdy
kantor pisze że "obsługuje mBank", ale tylko nieliczne maj± tam
rzeczywi¶cie konta, większo¶ć ma tylko w BRE.

Data: 2012-06-30 13:43:56
Autor: MarcinK
[...]

korzystam z domwaluty w połaczeniu z BPH,
przyznam, że z mbankiem nie wiem jak to funkcjonuje, opierałem się na info z www, że jest też online

kantor internetowy obsługujący mbank