kantory - transakcje społecznościowe

Data: 2017-04-03 04:11:08
Autor: adamadammek
kantory - transakcje społecznościowe
przed chwilą kupiłem Euro w pewnym popularnym kantorze internetowym, po bardzo atrakcyjnej cenie, w trybie transakcji społecznościowej (pierwszy raz w ten sposób) czyli od drugiego użytkownika kantoru, zero jakichkolwiek opłat, i  nasunęło mi się takie pytanko - jaki właściwie ten kantor ma zysk z takich jak ja użytkowników?

Data: 2017-04-03 21:14:30
Autor: Szymon
W dniu 2017-04-03 o 13:11, adamadammek@gmail.com pisze:
[...]

Zyskiem jest klient, który się zalogował, podał dane i jest z transakcji zadowolony. Dziś to "inwestycja", która jutro może przynieść zysk finansowy. Oto bowiem, gdy chcesz kupić 1000 czy 2000 jednostek waluty - skorzystasz ze zlecenia społecznościowego, ale gdy już będziesz potrzebował 50.000 to nie dasz rady tak wymienić takiej kwoty. Wówczas zrobisz to bezpośrednio z kantorem. I to jest ich zysk.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2017-04-04 03:09:37
Autor: janek z pola
adamadammek@gmail.com wrote:

[...]

Zapłaciłeś operatorowi tego serwisu prowizję - lub jeżeli jesteś nowym klientem, to do pierwszej operacji (lub do pewnego obrotu) nie masz tej prowizji. --
Wysłane z pola.

Data: 2017-04-04 11:19:18
Autor: J.F.
Użytkownik  Szymon napisał w wiadomości
[...]

Prowizja jest, a przynajmniej tak sie wydaje.

Dodatkowy - klienci trzymaja tam pieniadze przez pewien czas, i te pieniadze procentuja - o ile na walutach/koncie obrotowym  z taka iloscia przelewow, daje sie jakis procent uzyskac ...

J.

kantory - transakcje społecznościowe