Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   kapec

kapec

Data: 2015-12-18 19:53:15
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
kapec

Powitanko,

Oponki zimowe Kleber, owszem starenkie. Bieznik o dziwo prawie nie ruszony. Szalu nie ma, ale hamowac sie da. I tylko jedna rzecz mnie zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo napompowalem do 4 barow (normalnie jest 2,5), a one dalej wygladaja jakby ktos pluckami wlasnymi cherlawymi nadmuchal. Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i opory), ale jakos tak mi nie pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie sie, kord stalowy sie rozciagnal, czy to normalne, jezdzic nie przejmowac sie, bedzie pan zadowolony itp?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2015-12-18 20:11:33
Autor: PiteR
kapec
na  ** p.m.s **  Pawel "O'Pajak" pisze tak:

Oponki zimowe Kleber, owszem starenkie. Bieznik o dziwo prawie nie
ruszony. Szalu nie ma, ale hamowac sie da. I tylko jedna rzecz
mnie zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo
napompowalem do 4 barow (normalnie jest 2,5), a one dalej
wygladaja jakby ktos pluckami wlasnymi cherlawymi nadmuchal.
Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i opory), ale jakos tak mi nie
pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie sie, kord stalowy sie
rozciagnal, czy to normalne, jezdzic nie przejmowac sie, bedzie
pan zadowolony itp?


Klebery tak majo. Nigdy więcej nie kupię.


--
golf 2

Nic nie puka nic nie stuka. Niemiec pod kocem trzymał.
Płakał jak sprzedawał. Do granicy gonił bo się rozmy¶lił.
Jak do Polski wjeżdżałem to dziwki brawo biły.
Do dzi¶ dzwoni, żeby silnika przez komórke posłuchać.

Data: 2015-12-18 20:35:25
Autor: masti
kapec
PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  Pawel "O'Pajak" pisze tak:

Oponki zimowe Kleber, owszem starenkie. Bieznik o dziwo prawie nie
ruszony. Szalu nie ma, ale hamowac sie da. I tylko jedna rzecz
mnie zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo
napompowalem do 4 barow (normalnie jest 2,5), a one dalej
wygladaja jakby ktos pluckami wlasnymi cherlawymi nadmuchal.
Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i opory), ale jakos tak mi nie
pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie sie, kord stalowy sie
rozciagnal, czy to normalne, jezdzic nie przejmowac sie, bedzie
pan zadowolony itp?


Klebery tak majo. Nigdy więcej nie kupię.

nie zauważyłem. A parę kompletów przejeździłem.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-12-18 21:24:15
Autor: Agent0700
kapec
W dniu 2015-12-18 o 20:11, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Pawel "O'Pajak" pisze tak:

Oponki zimowe Kleber, owszem starenkie. Bieznik o dziwo prawie nie
ruszony. Szalu nie ma, ale hamowac sie da. I tylko jedna rzecz
mnie zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo
napompowalem do 4 barow (normalnie jest 2,5), a one dalej
wygladaja jakby ktos pluckami wlasnymi cherlawymi nadmuchal.
Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i opory), ale jakos tak mi nie
pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie sie, kord stalowy sie
rozciagnal, czy to normalne, jezdzic nie przejmowac sie, bedzie
pan zadowolony itp?


Klebery tak majo. Nigdy więcej nie kupię.

Ja tak mam z Briderstonami

Ile bym nie napierdział to flak.

Pompuję mocniej i nie przejmuję się.

Jeżdżę

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2015-12-18 23:32:01
Autor: Tomasz Pyra
kapec
Dnia Fri, 18 Dec 2015 19:53:15 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Powitanko,

Oponki zimowe Kleber, owszem starenkie. Bieznik o dziwo prawie nie ruszony. Szalu nie ma, ale hamowac sie da. I tylko jedna rzecz mnie zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo napompowalem do 4 barow (normalnie jest 2,5), a one dalej wygladaja jakby ktos pluckami wlasnymi cherlawymi nadmuchal. Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i opory), ale jakos tak mi nie pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie sie, kord stalowy sie rozciagnal, czy to normalne, jezdzic nie przejmowac sie, bedzie pan zadowolony itp?

Ale co to znaczy że wygl±daj± na niedopompowane?
Że takie szersze na dole?

Tak ma chyba każda opona o słabym (mało sztywnym) boku.

Pompowanie jej bardziej nie ma sensu, za to można nawet pompować mniej - w
odróżnieniu od opon o sztywnym boku które napompowane za mało zaczynaj±
stać tylko na tym boku.

Data: 2015-12-19 02:42:05
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
kapec
Powitanko,


Ale co to znaczy że wygl±daj± na niedopompowane?

Musze zmierzyc, ale tak na oko ok. 2 cm siedzi. Jak po kilkunastu latach zalozylem nigdy nie wyjmowane kolo zapasowe, to tak to mniej wiecej wygladalo. Cisnienie bylo AFAIR jakies 40% tego co powinno.
No nic, widocznie taki ich urok.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2015-12-19 12:00:04
Autor: Tomasz Pyra
kapec
Dnia Sat, 19 Dec 2015 02:42:05 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Powitanko,


Ale co to znaczy że wygl±daj± na niedopompowane?

Musze zmierzyc, ale tak na oko ok. 2 cm siedzi. Jak po kilkunastu latach zalozylem nigdy nie wyjmowane kolo zapasowe, to tak to mniej wiecej wygladalo. Cisnienie bylo AFAIR jakies 40% tego co powinno.
No nic, widocznie taki ich urok.


Jeszcze pytanie czy manometr którym mierzysz jest prawidłowy - bo te na
stacjach benzynowych to pokazuj± co chc±.

Data: 2015-12-20 00:59:54
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
kapec
Powitanko,


Jeszcze pytanie czy manometr którym mierzysz jest prawidłowy

Oba, ktore mam, sa zgodne w zeznaniach.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Data: 2015-12-20 09:00:04
Autor: sirapacz
kapec
zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo napompowalem do 4
barow (normalnie jest 2,5), a one dalej wygladaja jakby ktos pluckami
wlasnymi cherlawymi nadmuchal. Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i
opory), ale jakos tak mi nie pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie

mam obecnie uniroyal rainexpert pierwszą wersję. kupiłem opony z mysla tylko o deszczu i na takim spisują się naprawdę dobrze. Lepiej mam wrażenie, że lepiej niż Fulda Ecocontrol (czy jak tam sie zwała) z której też byłem zadowolony pod kątem skuteczności na mokrym.
Opony te(rainexpert) nie nadają się wg mnie do samochodów z silnikiem diesla i ogólnie cięzszych niż powiedzmy 1200kg. Widzę po moim który waży raptem z 1300 i ma 1,9JTD, że pakując 3,5 bara dalej każdy krawężnik całuję nie ważne jak wolno podjeżdżam. Jedzie się komfortowo - fakt, ale trzeba naprawdę uważać na dziury i krawężniki...


tak więc nie przejmuj się.
Ja po uniroyalach prawdopodobnie wrĂłce do fuldy, jakoĹ› nie kojarzÄ™ takich problemĂłw z niÄ…. Ew. zaryzyjuje druga wersje uniroyali:)

kapec

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona