kapec

Data: 2015-12-20 09:00:04
Autor: sirapacz
kapec
zastanawia - wygladaja jak niedopompowane. Testowo napompowalem do 4
barow (normalnie jest 2,5), a one dalej wygladaja jakby ktos pluckami
wlasnymi cherlawymi nadmuchal. Pewnie to przyczepnosc zwieksza (i
opory), ale jakos tak mi nie pasuje. Czy moze to byc zuzycie/zestarzenie

mam obecnie uniroyal rainexpert pierwszą wersję. kupiłem opony z mysla tylko o deszczu i na takim spisują się naprawdę dobrze. Lepiej mam wrażenie, że lepiej niż Fulda Ecocontrol (czy jak tam sie zwała) z której też byłem zadowolony pod kątem skuteczności na mokrym.
Opony te(rainexpert) nie nadają się wg mnie do samochodów z silnikiem diesla i ogólnie cięzszych niż powiedzmy 1200kg. Widzę po moim który waży raptem z 1300 i ma 1,9JTD, że pakując 3,5 bara dalej każdy krawężnik całuję nie ważne jak wolno podjeżdżam. Jedzie się komfortowo - fakt, ale trzeba naprawdę uważać na dziury i krawężniki...

tak więc nie przejmuj się.
Ja po uniroyalach prawdopodobnie wróce do fuldy, jakoś nie kojarzę takich problemów z nią. Ew. zaryzyjuje druga wersje uniroyali:)

kapec