kapie z samochodów

Data: 2018-03-01 14:18:15
Autor: sirapacz
kapie z samochodów

patrze a auto mojej matki (opel 1.3 diesel) zaczął znaczyć teren. paliwo, ON, kapie dość mocno. mechanik najwcześniej rzuci okiem w poniedziałek.
Czy możecie mi powiedzieć dlaczego minus 10 stopni powoduje takie wykopywanie w wielu autach?

Cieknie ci pompa common rail - one (w tych silnikach) mają wybitne do tego predyspozycje bo nawet ci co je regenerują w ciemno wiedzą po co tę pompę się zanosi:). Po zagrzaniu się uszczelnia i jest ok:)

Generalnie czeka ciebie wyjęcie pompy, regeneracja i założenie - albo czekanie na dodatnie temperatury (wtedy nie cieknie:P).

sir

kapie z samochodów