kapitał w spółce zoo poniżej progu min.

Data: 2009-10-19 16:14:35
Autor: robin
kapitał w spółce zoo poniżej progu min.
Witam
Mam z dawnych czasów (lata 90-te XX w.) spółkę z o.o. z kapitałem 4000,00
(słownie" cztery tysiące), spółka została wpisana do KRS. Kiedyś był taki
przepis (chyba w ustawie o KRS),, że jak kapitał spółki jest mniejszy od
minimalnego określonego ustawą (wtedy gdy podniesiono minimalny kapitał w
usatwie na 50000,00zł) to Sąd wzywa Zarząd do podniesienia kapitału w ciągu 6
miesięcy a gdy Zarząd się nie wywiąże to spółka jest przez Sąd wykreślana z KRS.
Czy ten przepis jeszcze obowiązuje lub czy jest inny pozwalający zlikwidować
spółkę z małym kapitałem bez zbierania u notariusza wspólników (nie mogę się z
nimi dogadać a w spółce o której napisałem na początku nie jest prowadzona
działalność, jedyna operacją finansową w roku jest opłata za zgłoszenie
sprawozdania do KRS a do skarbówki są składane zerowe deklaracje. --

Data: 2009-10-19 21:12:47
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
kapitał w spółce zoo poniżej progu min.
podaj nr KRS może być na priv