kapry艣ny lapek nie startuje z nap臋d贸w IDE

Data: 2009-09-20 21:13:18
Autor: Feromon
kapry艣ny lapek nie startuje z nap臋d贸w IDE
Witam!
Trafi艂 do mnie HP Pavillon nie startuj膮cy - z napisem typu "brak systemu"...
Odpali艂em z p艂yty bootujacej "prawie XP" i zobaczy艂em, 偶e dysk C znikn膮艂, D jest.
Poniewa偶 nie mia艂em dysku na kt贸ry m贸g艂bym zrzuci膰 dane odzyskane z C - wy艂膮czy艂em komputer.

W domu jako艣 nie chcia艂 wystartowa膰 z p艂yty, ale poniewa偶 to by艂a inna p艂yta ni偶 poprzednio - nie przej膮艂em si臋.
Wyj膮艂em HDD, pod艂膮czy艂em do mojego kompa, wystartowa艂em z tej偶e p艂yty GetDataBack i odzyska艂em dane.
Jak ju偶 mia艂em dane, poszuka艂em programu do naprawienia "brakuj膮cego" C. Niby naprawi艂o. Managery partycji
widz膮 poprawnie C, coprawda D znikn臋艂o, ale tam nie by艂o nic wa偶nego.

Przek艂adam do lapka, ale nie startuje z C. Nie tak jak poprzednio, ale po prostu kursor miga w lewym g贸rnym rogu
i tak przez kwadrans, d艂u偶ej nie czeka艂em. Co dziwnego - z 呕ADNEJ mojej bootowalnej p艂yty CD nie startuje.
BIOS dawa艂em na domy艣lny. Nie ma tam zreszt膮 nic do ustawiania na ten temat. Nawet jak przy starcie cisn臋 ESC
i wybieram u偶膮dzenie startuj膮ce CD to ten sam efekt - kursor. 呕adnych komunikat贸w.

W艂o偶y艂em inne HDD. Bez zmian. Odpi膮艂em CD. Te偶 nie startuje z HDD.
Startuje jedynie z dyskietki.
Rozebra艂em lapka - HDD i DVD wpi臋te bezpo艣rednio w p艂yt臋 - 偶aden kabel nie m贸g艂 si臋 wysun膮膰.
Uruchamia艂em i z sieciowym i akumulatorowym zasilaniem.

Dziwne, 偶e za pierwszym razem wystartowa艂 z CD. Nigdy wi臋cej p贸藕niej. Pech?

Feromon

kapry艣ny lapek nie startuje z nap臋d贸w IDE