kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż

Data: 2009-11-24 19:02:02
Autor: boukun
kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż
Nauczyciel, który w jednej z włoskich szkół zerwał krzyż ze ściany po czym wyrzucił go do kosza zostanie ukarany dyscyplinarnie.

Wydarzenie miało miejsce w technikum "Badoni" w Lecco na północy kraju. Po burzliwej dyskusji z uczniami na temat obecności krzyża w klasie nauczyciel wszedł na krzesło, zdjął go i wrzucił do kosza. Większość młodzieży była już na korytarzu, ale niektórzy widzieli wszystko przez półotwarte drzwi. Dyrektor szkoły zawiadomił kuratorium szkolne. Wobec nauczyciela wyciągnięte zostaną konsekwencje dyscyplinarne. http://ekai.pl/wydarzenia/x23683/wlochy-kara-dla-nauczyciela-ktory-zdjal-krzyz/

Odwoła się do Strasburga, że karają go za jego świecki stosunek do życia i bydło będzie płacić...

boukun

Data: 2009-11-24 18:13:26
Autor: Karol
kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż
Nauczyciel, który w jednej z włoskich szkół zerwał krzyż ze ściany po czym wyrzucił go do kosza zostanie ukarany dyscyplinarnie.

... ale chyba wczesniej przebadaja go psychiatrzy?

Data: 2009-11-24 19:24:45
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heh7o6$a5s$1inews.gazeta.pl...

Nauczyciel, który w jednej z włoskich szkół zerwał krzyż ze ściany po czym
wyrzucił go do kosza zostanie ukarany dyscyplinarnie.

.. ale chyba wczesniej przebadaja go psychiatrzy?

A może od razu spalą na stosie?

boukun

Data: 2009-11-24 19:15:16
Autor: abc
kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż
Odwoła się do Strasburga, że karają go za jego świecki stosunek do życia i bydło będzie płacić...

Czyli to taka męska Alicja 1000?

Data: 2009-11-24 19:18:04
Autor: u2
abc pisze:
Odwoła się do Strasburga, że karają go za jego świecki stosunek do życia i bydło będzie płacić...

Czyli to taka męska Alicja 1000?

"Alicja 1000" jednak nie wyrzuciła symbolu religii do kosza.

Data: 2009-11-24 19:21:15
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:heh85h$8eh$2atlantis.news.neostrada.pl...
abc pisze:
Odwoła się do Strasburga, że karają go za jego świecki stosunek do życia i
bydło będzie płacić...

Czyli to taka męska Alicja 1000?

"Alicja 1000" jednak nie wyrzuciła symbolu religii do kosza.

A gdyby nawet? Religia to tylko religia...

boukun

Data: 2009-11-24 19:32:40
Autor: u2
boukun pisze:

"Alicja 1000" jednak nie wyrzuciła symbolu religii do kosza.

A gdyby nawet? Religia to tylko religia...

Twoją religią jest koszykówka. Rzeczywiście nic wielkiego :)

Data: 2009-11-24 19:19:53
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:heh80k$8fo$1atlantis.news.neostrada.pl...
Odwoła się do Strasburga, że karają go za jego świecki stosunek do życia i bydło będzie płacić...

Czyli to taka męska Alicja 1000?

Po prostu, wkurwili go mohery, z prymitywnych plebejskich rodzin...

boukun

Data: 2009-11-24 18:29:58
Autor: Karol
kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż
Po prostu, wkurwili go mohery, z prymitywnych plebejskich rodzin...

...jak typowego psychola.

Data: 2009-11-24 22:09:54
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heh8n6$e7n$1inews.gazeta.pl...

Po prostu, wkurwili go mohery, z prymitywnych plebejskich rodzin...

..jak typowego psychola.

Ja bym chciał obejrzeć film, jak ta dyskusja w klasie przebiegała, wtedy widzilibyśmy, kto psychol, a kto inteligentny. Po zachowaniu nauczyciela można wnioskować, że facet jest normalny...

boukun

Data: 2009-11-24 21:46:42
Autor: Adam
kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż
Odwoła się do Strasburga, że karają go za jego świecki stosunek do życia i bydło będzie płacić...

Nie świecki stosunek do krzyża, tylko pogardliwe zbeszczenie symbolu wiary chrześcijańskiej - kryża, który jest solą w oku wszystkich Żydów.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4634 (20091124) __________

Data: 2009-11-24 22:15:19
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hehgsa$s6q$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A jak ma nie być solą w oku, skoro na kanwie rzekomego sporu o nawracanie Żydów na chrześcijaństwo, naród żydowski może mieć wiecznie zapewnione panowanie nad światem. Gdyby Żydzi przeszli na chrześcijaństwo, nie byliby już narodem wybranym, bo goje by wtedy odwrócili się od wiary żydowskiej i nie uznali świetych praw biblii o wyjątkowej roli żydowskiego narodu Boga.

A tak cyrk się kręci... Ty masz się o co spierać, jednak musisz zgodnie z wolą Boga Żydów uznawać ich za naród wybrany, do bycia twoim panem...

boukun

Data: 2009-11-25 00:25:19
Autor: Adam
kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż
A tak cyrk się kręci... Ty masz się o co spierać, jednak musisz zgodnie z wolą Boga Żydów uznawać ich za naród wybrany, do bycia twoim panem...

Nie ma Boga Żydów - Chrystów nie był Bogiem, tylko Jego synem.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4634 (20091124) __________

Data: 2009-11-25 08:51:33
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hehqlb$dfb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przed powstaniem chrześcijaństwa Żydzi byli jedynymi, którzy czcili Boga
Izraela. Jednak chrześcijanie również czczą Boga Abrahama, Izaaka i Jakuba,
stworzyciela nieba i ziemi. Choć chrześcijańskie praktyki religijne nie są
życiodajnym religijnym wyborem dla Żydów, my, jako żydowscy teologowie, cieszymy
się, że poprzez chrześcijaństwo setki milionów ludzi weszło w związki z Bogiem
Izraela. http://www.jcrelations.net/en/?id=1983

boukun

Data: 2009-11-24 23:55:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 24 Nov 2009 21:46:42 +0100, Adam napisał(a):

[...]

Zarówno we Włoszech jak i w Polsce krucyfiks już dawno przestał być
symbolem jakiejkolwiek wiary - krzyż w tych krajach to rodzaj totemu który
Czarna Stonka ręcyma swoich wiernych umieszcza w przestrzeni publicznej by
oznaczyć swoje terytorium.

Data: 2009-11-26 02:39:04
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Czarna Stonka ręcyma swoich wiernych umieszcza w przestrzeni publicznej by

I to jest kwintesencja prawdy na ten temat!

sofu

kara dla nauczyciela, który zdjął krzyż