kara dla urzednika wg nowych przepisow

Data: 2011-07-14 16:43:35
Autor: jan
kara dla urzednika wg nowych przepisow
Par臋 miesi臋cy temu wesz艂y nowe przepisy odno艣nie karania urz臋dnik贸w za b艂臋dne(brak) decyzji. zmieni艂y si臋 nieco przepisy kpa i prawo o post臋powaniu przed s膮dami administracyjnymi. Czy przepisy te nie zmieniaj膮 wyk艂adni wyrok贸w Wojew贸dzkich S膮d贸w Administracyjnych w sprawach np. skargi na bezczynno艣膰 urz臋dnika?   Do tej pory np. urz臋dnik je艣li w terminie nie za艂atwi艂 jakiej艣 sprawy (powiedzmy nie odpowiedzia艂 na wniosek udip) mo偶na by艂o odda膰 spraw臋 od razu do WSA pomijaj膮c RIO. Czy teraz jest podobnie czy te偶 obecnie najpierw nale偶y napisa膰 di RIO? Jak to jest z tymi nowymi przepisami?

Data: 2011-07-14 21:23:12
Autor: adi
kara dla urzednika wg nowych przepisow
w zwi膮zku z tym i偶 nie wszyscy u偶ytkownicy tej grupy s膮 " fachowcami" w dziedzinie prawa , to czy m贸g艂by艣 pisa膰 po Polsku?

Adi

Data: 2011-07-15 16:28:14
Autor: jan
kara dla urzednika wg nowych przepisow
Dnia Thu, 14 Jul 2011 21:23:12 +0200, adi napisa艂(a):

w zwi膮zku z tym i偶 nie wszyscy u偶ytkownicy tej grupy s膮 " fachowcami" w
dziedzinie prawa , to czy m贸g艂by艣 pisa膰 po Polsku?

Adi

Kt贸ry fragment tekstu jest dla ciebie niezrozumia艂y? Ja w艂a艣nie pisz臋 na tej grupie z nadziej膮, 偶e odpowiedzi udzieli mi fachowiec w dziedzinie prawa. Opinia "fachowc贸w" pisz膮cych w stylu "zdaje mi si臋, 偶e..." mnie nie interesuje.

Data: 2011-07-15 19:48:43
Autor: Marcin Wasilewski
kara dla urzednika wg nowych przepisow
U偶ytkownik "jan" <jan@moja.email> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ivppqu$qlt$1news.dialog.net.pl...
[...]

To id藕 do radcy prawnego.

Data: 2011-07-15 20:02:10
Autor: adi
kara dla urzednika wg nowych przepisow
nie rozumiem 偶aanego twojego skr贸tu, a ty rozumiesz?

Adi

Data: 2011-07-15 18:23:45
Autor: jan
kara dla urzednika wg nowych przepisow
Dnia Fri, 15 Jul 2011 20:02:10 +0200, adi napisa艂(a):

nie rozumiem 偶aanego twojego skr贸tu...

Nie przejmuj si臋 tak bywa, ale 偶e co chcesz o tym porozmawia膰 czy tylko tak si臋 偶alisz?

Data: 2011-07-15 22:26:38
Autor: adi
kara dla urzednika wg nowych przepisow
tak 偶ale sie ze s膮 tacy ludzie jak ty na grupach.

kara dla urzednika wg nowych przepisow