karawana jedzie dalej ,a psy niech szczekają

Data: 2014-03-11 19:45:29
Autor: boukun
karawana jedzie dalej ,a psy niech szczekają
~rusek (19:28)
A Radosław Sikorski niech sobie mówi co chce Putin robi swoje czyli "karawana jedzie dalej ,a psy niech szczekają "

~rogacz (19:28)
nie ma w języku ludzi cywilizowanych takiego słowa aby dostatecznie obelżywie określić polskich polityków w moich oczach to nędzne gady

~waga125 (19:27)
Panie Sikorski ,czy zna Pan powiedzenie ,, Nieszczęśliwy ten naród dla którego niezawisłość jest tylko przygodą '' Nie bądż Pan nadgorliwy , bo Pan to nie Polska . Swoim błędnym zaangażowaniem doprowadzisz człowieku do sytuacji gdzie kraj nasz może tę niezawisłość utracić.

~c zy polska (19:22)
uzna czy nieuzna polakom lepiej nie bedzie

~Nik (19:22)
Nie po to do wojska nie poszedlem za komuny,by teraz bic sie o jakis Krym.Niech na mnie nawet nie licza daromzjady z wiejskiej.

~:D (19:02)
Co do Ukrainy to współczuje jej mieszkańcom. Ja popieram i uznaje jej deklaracje o niepodległość Krymu. Jestem z wami całą piersią :D

~Ewcia (19:23)
Sikorski, wracaj z rodziną do Izraela i nie pluj w moją Polskę. One way ticket

~Janek (19:28)
Radek nie jest Polską i niech se gęby Polską nie wyciera, szabelkę wyciągnął i macha z zagranicy, swoją drogą skąd on ma takie semickie rysy?

karawana jedzie dalej ,a psy niech szczekają