karbon sralbon

Data: 2017-02-12 13:56:51
Autor: 2late
karbon sralbon
On 12/02/2017 12:01 PM, ToMasz wrote:

Po kija więc robić widelce z karbonu?

Ja tam mam widelec z karbonu, bo w moim przypadku (rower seryjny), ma automatycznie lepszy o klase osprzet niz z widelcem aluminiowym. Po prostu jest to wyznacznikiem klasy. Waga mnie nie interesowala przy zakupie. Odnotowalem ze jest.

A to ze ludzie kupuja carbonowe rowery, to swietna sprawa. Jakis rok temu widzialem ze cena najtanszych spadla juz do ok ?1000. Jeszcze kilka lat i pewnie bede sobie mogl na to pozwolic. ;)

Data: 2017-02-12 17:15:51
Autor: ToMasz
karbon sralbon
W dniu 12.02.2017 o 14:56, 2late pisze:
On 12/02/2017 12:01 PM, ToMasz wrote:

Po kija więc robić widelce z karbonu?

Ja tam mam widelec z karbonu, bo w moim przypadku (rower seryjny), ma
automatycznie lepszy o klase osprzet niz z widelcem aluminiowym.
i w sklepie nie mogli osprzętu poprzekładać?

Po
prostu jest to wyznacznikiem klasy.
WoW. to pojechałeś.
Waga mnie nie interesowala przy
zakupie. Odnotowalem ze jest.
ręce mi opadły. ma być "klasa" ale waga obojętna? może być drogi i ciężki? (cięższy niż alu?)

A to ze ludzie kupuja carbonowe rowery, to swietna sprawa. Jakis rok
temu widzialem ze cena najtanszych spadla juz do ok ?1000. Jeszcze kilka
lat i pewnie bede sobie mogl na to pozwolic. ;)

Ty to piszesz czy ktoś Ci się dosiadł do kompa i troluje?

ToMasz

Data: 2017-02-12 16:25:36
Autor: 2late
karbon sralbon
On 12/02/2017 04:15 PM, ToMasz wrote:

Po kija więc robić widelce z karbonu?

Ja tam mam widelec z karbonu, bo w moim przypadku (rower seryjny), ma
automatycznie lepszy o klase osprzet niz z widelcem aluminiowym.
i w sklepie nie mogli osprzętu poprzekładać?

Tak, w drugim najtanszym z serii bede zamianial osprzet.

Po
prostu jest to wyznacznikiem klasy.
WoW. to pojechałeś.

Nie klasy jako wysokiej klasy, mozepowinienem powiedziec progu.
Po prostu model tanszy oprocz widelca aluminiowego mial tez o jeden stopien gorze komponenty.

Waga mnie nie interesowala przy
zakupie. Odnotowalem ze jest.
ręce mi opadły. ma być "klasa" ale waga obojętna? może być drogi i ciężki?
(cięższy niż alu?)

j.w.

[...]

Tzn?

karbon sralbon