karta BZWBK na Neste - znowu nie znosi blokady

Data: 2012-06-25 22:10:24
Autor: Zbynek Ltd.
karta BZWBK na Neste - znowu nie znosi blokady
blad napisał(a) :
Od dawna nie spotkałem problemu z kartami na Neste - owszem, dawno temu początki były trudne i samo obciążenie nijak nie chciało się "sparować" z blokadą.
Problem wrócił z MC Multi z BZWBK - trzeba będzie reklamować, bo zablokowało mi ponad 300 PLN a blokady nie znosi.
*** blad ***

Znaczy się o co chodzi? Chyba wszystko OK skoro wykonano zakup?

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

karta BZWBK na Neste - znowu nie znosi blokady