karta Sim do netu w Play

Data: 2010-03-07 19:51:30
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i nie da się z niej dzwonić?

Data: 2010-03-07 20:12:25
Autor: Piotr M
karta Sim do netu w Play
Dnia 07-03-2010 o 19:51:30 ktos2 <fantazja@vip.pl> napisał(a):

Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i  nie da się z niej dzwonić?

Bo to takie tanie dranie.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-07 20:33:44
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.u87oyze413q3bqpiotr-asus...
Dnia 07-03-2010 o 19:51:30 ktos2 <fantazja@vip.pl> napisał(a):

Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i  nie da się z niej dzwonić?

Bo to takie tanie dranie.

Nie jest mi to do niczego potrzebne, pytam z czystej, technicznej ciekawości.
Skoro zwykły plej może też służyć do internetu, to dlaczego internetowy do niczego innego się nie nadaje?
Przecież ta karta ma też swój numer, który nie jest wcale ukryty, ale nie da się pod niego zadzwonić ani wysłać sms.

Data: 2010-03-07 21:37:00
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
karta Sim do netu w Play
On 2010-03-07 20:33, ktos2 wrote:

[...]

Bo tak ma być. Oszczędność na późniejszej windykacji.

Data: 2010-03-07 21:49:29
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:hn12pf$ld2$1news.onet.pl...
On 2010-03-07 20:33, ktos2 wrote:

[...]

Jaka windykacja? Przecież to prepaid, byłem ciekawy ile zjedzie z pakietu danych za jakieś połączenie czy smsa, a tu nie da się :>

Data: 2010-03-07 21:22:42
Autor: ToMasz
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:
Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
nie da się z niej dzwonić?

co znaczy zwykły telefon? jaki to model?
ToMasz

Data: 2010-03-07 21:50:30
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hn106p$tq7$1news.interia.pl...
ktos2 pisze:
Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
nie da się z niej dzwonić?

co znaczy zwykły telefon? jaki to model?

Nokia 6020, nie loguje się do sieci, ani w trybie automatycznym ani ręcznym

Data: 2010-03-07 22:29:39
Autor: ToMasz
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:
[...]

no to masz odpowiedź! Nokia panie... Wsadź tą kartę do jakiegoś lepszego
telefonu, takiego co ma kamerke do wieorozmów.
:)
A tak na serio to prawdopodobnie musisz mieć telefon UMTS zeby zadziałał
net na nadajnikach Play, a nie Plus.

ToMasz

Data: 2010-03-07 23:16:33
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:
[...]

Więc to kwestia częstotliwości w telefonie i w jakimś najnowszym wypasie by działała ta karta? ale czy również do połączeń głosowych czy sam net?
Bo zwykły fresz śmiga na mojej słuchawce.

Data: 2010-03-07 22:39:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
karta Sim do netu w Play
On 2010-03-07 21:50, ktos2 wrote:

[...]

czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

Data: 2010-03-07 23:14:50
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:hn16ed$hs$1news.onet.pl...
On 2010-03-07 21:50, ktos2 wrote:

[...]

Jak nie jestem, skoro telefon normalnie znajduje mi sieć POL 06, ale nie można się do niej zalogować z kartą internetową.

Data: 2010-03-10 12:01:47
Autor: Jan Strybyszewski
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:

Jak nie jestem, skoro telefon normalnie znajduje mi sieć POL 06, ale nie można się do niej zalogować z kartą internetową.

Karta PlayOnline nie loguje sie do sieci 2G nawet wlasnej Playa

Data: 2010-03-07 23:17:10
Autor: zly
karta Sim do netu w Play
Dnia Sun, 07 Mar 2010 22:39:22 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić
--
marcin

Data: 2010-03-07 23:38:14
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
karta Sim do netu w Play
napisał(a):

czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

wg cennika powinno dać się gadać

http://www.iplus.pl/indywidualni-cennik-iplus-simdata.html

Data: 2010-03-08 08:44:33
Autor: zly
karta Sim do netu w Play
Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:38:14 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

wg cennika powinno dać się gadać

Ano rzeczywiście, ale coś mi znajomy mówił, że się nie dało, ale widocznie
coś namieszał. Ale fakt, że cana całkiem przyzwoita :)
--
marcin

Data: 2010-03-08 06:56:10
Autor: januszek
karta Sim do netu w Play
zly napisał(a):

Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

Da sie ino ceny sa lekko wysokie ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-11 11:14:18
Autor: Zephyr
karta Sim do netu w Play
Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

ta, jasne, yhy...

play tak ma, i koniec, karta do netu, jest tylko do netu...

Data: 2010-03-11 11:46:48
Autor: zly
karta Sim do netu w Play
Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:14:18 +0100, Zephyr napisał(a):

play tak ma, i koniec, karta do netu, jest tylko do netu...

Może gość który u mnie zajmuje się telefonami tak mówił, mamy ze wda iplusy
i mówił, że mu się blokowały w komórce. Widocznie sie mylił.
--
marcin

Data: 2010-03-08 18:44:13
Autor: Uzytkownik
karta Sim do netu w Play
W dniu 2010-03-07 19:51, ktos2 pisze:
Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
nie da się z niej dzwonić?

Ponieważ karty SIM Play Online działają tylko w zasięgu własnej sieci 3G UMTS (HSDPA) , nie działają w zasięgu GSM własnym P4 ani GSM/UMTS w roamingu Polkomtela.

karta Sim do netu w Play