karta Sim do netu w Play

Data: 2010-03-07 21:22:42
Autor: ToMasz
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:
Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
nie da się z niej dzwonić?

co znaczy zwykły telefon? jaki to model?
ToMasz

Data: 2010-03-07 21:50:30
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hn106p$tq7$1news.interia.pl...
ktos2 pisze:
Dlaczego karta Playonline nie działa po włożeniu do zwykłego telefonu i
nie da się z niej dzwonić?

co znaczy zwykły telefon? jaki to model?

Nokia 6020, nie loguje się do sieci, ani w trybie automatycznym ani ręcznym

Data: 2010-03-07 22:29:39
Autor: ToMasz
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:
[...]

no to masz odpowiedź! Nokia panie... Wsadź tą kartę do jakiegoś lepszego
telefonu, takiego co ma kamerke do wieorozmów.
:)
A tak na serio to prawdopodobnie musisz mieć telefon UMTS zeby zadziałał
net na nadajnikach Play, a nie Plus.

ToMasz

Data: 2010-03-07 23:16:33
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:
[...]

Więc to kwestia częstotliwości w telefonie i w jakimś najnowszym wypasie by działała ta karta? ale czy również do połączeń głosowych czy sam net?
Bo zwykły fresz śmiga na mojej słuchawce.

Data: 2010-03-07 22:39:22
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
karta Sim do netu w Play
On 2010-03-07 21:50, ktos2 wrote:

[...]

czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

Data: 2010-03-07 23:14:50
Autor: ktos2
karta Sim do netu w Play
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:hn16ed$hs$1news.onet.pl...
On 2010-03-07 21:50, ktos2 wrote:

[...]

Jak nie jestem, skoro telefon normalnie znajduje mi sieć POL 06, ale nie można się do niej zalogować z kartą internetową.

Data: 2010-03-10 12:01:47
Autor: Jan Strybyszewski
karta Sim do netu w Play
ktos2 pisze:

Jak nie jestem, skoro telefon normalnie znajduje mi sieć POL 06, ale nie można się do niej zalogować z kartą internetową.

Karta PlayOnline nie loguje sie do sieci 2G nawet wlasnej Playa

Data: 2010-03-07 23:17:10
Autor: zly
karta Sim do netu w Play
Dnia Sun, 07 Mar 2010 22:39:22 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić
--
marcin

Data: 2010-03-07 23:38:14
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
karta Sim do netu w Play
napisał(a):

czyli nie jesteś w zasięgu GSM z Play.

Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

wg cennika powinno dać się gadać

http://www.iplus.pl/indywidualni-cennik-iplus-simdata.html

Data: 2010-03-08 08:44:33
Autor: zly
karta Sim do netu w Play
Dnia Sun, 07 Mar 2010 23:38:14 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

wg cennika powinno dać się gadać

Ano rzeczywiście, ale coś mi znajomy mówił, że się nie dało, ale widocznie
coś namieszał. Ale fakt, że cana całkiem przyzwoita :)
--
marcin

Data: 2010-03-08 06:56:10
Autor: januszek
karta Sim do netu w Play
zly napisał(a):

Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

Da sie ino ceny sa lekko wysokie ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-11 11:14:18
Autor: Zephyr
karta Sim do netu w Play
Afaik, z karty kupionej jako iplus, też nie da się dzwonić

ta, jasne, yhy...

play tak ma, i koniec, karta do netu, jest tylko do netu...

Data: 2010-03-11 11:46:48
Autor: zly
karta Sim do netu w Play
Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:14:18 +0100, Zephyr napisał(a):

play tak ma, i koniec, karta do netu, jest tylko do netu...

Może gość który u mnie zajmuje się telefonami tak mówił, mamy ze wda iplusy
i mówił, że mu się blokowały w komórce. Widocznie sie mylił.
--
marcin

karta Sim do netu w Play