karta debetowa z Wizz Discount Club w Raiffeisen Polbank

Data: 2015-01-20 07:19:23
Autor: az.anonim
karta debetowa z Wizz Discount Club w Raiffeisen Polbank
Jak najłatwiej założyć konto z kartą debetową Wizz Discount Club?

Formularz na stronie zakładania konta osobistego daje do wyboru dwie karty:

* Visa Classic payWave
* Mastercard Debit PayPass

i nie widzę możliwości wybrania WDC. Natomiast formularz dedykowany dla WizzAira:

https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wizz_air/

dotyczy karty kredytowej, a tej nie chcę.

Data: 2015-01-20 23:03:54
Autor: gral
W dniu 2015-01-20 o 16:19, az.anonim pisze:
[...]

Wchodzisz przez karty do rachunków, dochodzisz tutaj i mlaskasz Zamów:

http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/karty-debetowe/platnicza-wizzair

Data: 2015-01-21 06:08:50
Autor: az.anonim
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 23:03:45 UTC+1 użytkownik gral napisał:

Wchodzisz przez karty do rachunków, dochodzisz tutaj i mlaskasz Zamów:

http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/karty-debetowe/platnicza-wizzair

O właśnie tego szukałem, dziękuję!

karta debetowa z Wizz Discount Club w Raiffeisen Polbank