karta dodatkowa do Polbank Era?

Data: 2010-12-07 21:58:09
Autor: RobertS
karta dodatkowa do Polbank Era?
czy bank je wydaje?

RobertS

Data: 2010-12-07 22:08:19
Autor: RobertS
karta dodatkowa do Polbank Era?

czy bank je wydaje?

w toip ich nie ma, czyżby bank ich nie wydawał?

RobertS

Data: 2010-12-07 23:21:43
Autor: K
karta dodatkowa do Polbank Era?
czy bank je wydaje?

MĂłj PayPass figuruje jako dodatkowa.
K.

Data: 2010-12-08 00:52:49
Autor: luc
On 7 Gru, 23:21, "K" <fest...@gazet.apl> wrote:
> czy bank je wydaje?

Mój PayPass figuruje jako dodatkowa.

A propos PayPassa - wczoraj go likwidowałem, trwało to ponad pół
godziny, bo pan w oddziale cały czas nie był pewien, co należy zrobić,
jaki numer wpisać... Ehhh, jak to w Polbanku :-)

pzdrwm
luc

K.

Data: 2010-12-08 09:58:40
Autor: Kamil Jońca
luc <bananek@gmx.net> writes:

> [...]

godziny, bo pan w oddziale cały czas nie był pewien, co należy zrobić,
jaki numer wpisać... Ehhh, jak to w Polbanku :-)

Noo, ja Paypassa zgubiłem ... zastrzeżenie poszło szybko i bezboleśnie ;)

KJ

można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
Puls Biznesu

Data: 2010-12-08 05:01:46
Autor: luc
On 8 Gru, 09:58, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
luc <bana...@gmx.net> writes:

> [...]
> jaki numer wpisać... Ehhh, jak to w Polbanku :-)

Noo, ja Paypassa zgubiłem ... zastrzeżenie poszło szybko i bezboleśnie ;)

Też to proponowałem, bo troszq się spieszyłem... ;-)

KJ

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-08 14:57:26
Autor: RobertS
karta dodatkowa do Polbank Era?

Noo, ja Paypassa zgubiłem ... zastrzeżenie poszło szybko i bezboleśnie ;)

telefonicznie czy w placówce?

RobertS

Data: 2010-12-08 18:20:23
Autor: Kamil Jońca
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

Noo, ja Paypassa zgubiłem ... zastrzeżenie poszło szybko i bezboleśnie ;)

telefonicznie czy w placówce?

Telefonicznie. W placówce się nie da zastrzec. :) (pani pokazała mi
telefon i kazała dzwonić na infolinię. Z oddziału :) )

KJ
According to the latest official figures, 43% of all statistics are
totally worthless.

Data: 2010-12-08 18:45:04
Autor: RobertS
karta dodatkowa do Polbank Era?

Telefonicznie. W placówce się nie da zastrzec. :) (pani pokazała mi
telefon i kazała dzwonić na infolinię. Z oddziału :) )

KJ

miałem to samo, w sprawie kk nic w placówce nie można załatwić, nie mają wglądu w rachunki kart; ciekawe dlaczego?

RobertS

Data: 2010-12-07 23:56:33
Autor: Sierp
karta dodatkowa do Polbank Era?
W dniu 2010-12-07 21:58, RobertS pisze:
czy bank je wydaje?

Zalezy jaka masz na mysli
Jezeli druga karte kredytową (nie paypass) do tego samego konta, to nie (pytalem o to)

Sierp

Data: 2010-12-08 08:09:24
Autor: RobertS
[...]

no właśnie to mnie interesowało, szkoda że nie można

RobertS

Data: 2010-12-10 15:19:48
Autor: Sierp
W dniu 2010-12-08 08:09, RobertS pisze:
Zalezy jaka masz na mysli
Jezeli druga karte kredytową (nie paypass) do tego samego konta, to nie
(pytalem o to)

no właśnie to mnie interesowało, szkoda że nie można

no tez chcialem zanabyc :)

Sierp

karta dodatkowa do Polbank Era?