karta dualsim

Data: 2010-02-18 03:56:17
Autor: Alojzy Zakalec
karta dualsim
Chyba kiedyś ktoś tu juz zadawał to pytanie ale wszyscy go olali.
Proszę o opinie n/t tzw. "karty DUALSIM". Jakie są pułapki, który typ
wybrać, gdzie kupić? Czy to prawda, że pobierają więcej prądu?

Jednak rzeczywiście jak się popatrzy na SAR telefonów z dual sim to
widać, że jest 2x większe.

Data: 2010-02-18 12:15:59
Autor: Waldek Godel
karta dualsim
Dnia Thu, 18 Feb 2010 03:56:17 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

Chyba kiedyś ktoś tu juz zadawał to pytanie ale wszyscy go olali.
Proszę o opinie n/t tzw. "karty DUALSIM". Jakie są pułapki, który typ
wybrać, gdzie kupić? Czy to prawda, że pobierają więcej prądu?

prawda, dwa dodatkowe układy elektroniczne do zasilenia.

Jednak rzeczywiście jak się popatrzy na SAR telefonów z dual sim to
widać, że jest 2x większe.

a czego oczekiwałbyś od dwóch niezależnych układów nadawczo-odbiorczych?

"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-19 06:17:00
Autor: Alojzy Zakalec
karta dualsim
On Feb 18, 1:15 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> Proszę o opinie n/t tzw. "karty DUALSIM". Jakie są pułapki, który typ
> wybrać, gdzie kupić? Czy to prawda, że pobierają więcej prądu?

prawda, dwa dodatkowe układy elektroniczne do zasilenia.

A nie działa to naprzemiennie (czyli z przeplotem)?

Jednak rzeczywiście jak się popatrzy na SAR telefonów z dual sim to
widać, że jest 2x większe.

a czego oczekiwałbyś od dwóch niezależnych układów nadawczo-odbiorczych?

No własnie wybór opcji "z przeplotem" (czyli "przełączanie" - raz
jedna karta SIM raz druga, albo w ogóle ręczny wobór która karta SIM
"domyślnie" jest włączona i kiedy 2-ma kliknięciami klawiszy
przełączam na drugą... powtarzam: "OPCJA")

Data: 2010-02-19 15:19:50
Autor: Waldek Godel
karta dualsim
Dnia Fri, 19 Feb 2010 06:17:00 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

A nie działa to naprzemiennie (czyli z przeplotem)?

co nie znaczy, że nie jest zasilane

[...]

ale i tak obydwie karty są zalogowane i muszą się "meldować" sieci

"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-02-20 09:55:49
Autor: Alojzy Zakalec
karta dualsim
On Feb 19, 4:19 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> A nie działa to naprzemiennie (czyli z przeplotem)?

co nie znaczy, że nie jest zasilane

Czyli też ta przejściówka do SIM żeby "wyminąć" SIMLOCK to też pobiera
dodatkowo energię?

I czy te dodatkowe ilości energii są w ogóle zauważalne czy to tylko
"śladowe ilości"?

Data: 2010-02-20 17:59:17
Autor: Waldek Godel
karta dualsim
Dnia Sat, 20 Feb 2010 09:55:49 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

Czyli też ta przejściówka do SIM żeby "wyminąć" SIMLOCK to też pobiera
dodatkowo energię?

przecież jest tam programowalny układ scalony. --

Data: 2010-02-20 12:27:29
Autor: Alojzy Zakalec
karta dualsim
On Feb 20, 6:59 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> Czyli te ta przej ci wka do SIM eby "wymin " SIMLOCK to te pobiera
> dodatkowo energi ?

przecie jest tam programowalny uk ad scalony.

Ale czy te dodatkowe ilości energii są w ogóle zauważalne czy są w
granicach błędu pomiarowego?

Data: 2010-02-21 12:11:17
Autor: Virck
karta dualsim
Alojzy Zakalec wrote:
[...]

Nowe adaptery dual sim nie pobieraja praktycznie zadnej dodatkowej energii... W tamtym roku kupilem sobie taki bez wycinania do Xperii z Windows Mobile 6,1. Przelacza sie numery przez STK w menu. Absolutnie nie pobiera wiecej energii. Bateria trzyma tyle co bez adaptera.

Data: 2010-02-21 11:28:58
Autor: Waldek Godel
karta dualsim
Dnia Sun, 21 Feb 2010 12:11:17 +0100, Virck napisał(a):

[...]

czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-21 05:37:50
Autor: Alojzy Zakalec
karta dualsim
On Feb 21, 12:28 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> nie pobiera wiecej energii. Bateria trzyma tyle co bez adaptera.

czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

No wiesz, jeśli to jest jeden promil całości zapotrzebowania na
energię przez telefon to...

Data: 2010-02-21 15:38:37
Autor: Virck
karta dualsim
Waldek Godel wrote:
[...]

Moze zapotrzebowanie na energie jest w nich minimalne...Nosilem ten adapter kilka miesiecy, wyjalem i nie ma kompletnie roznicy w zuzyciu energii z adapterem i dwoma kartami i bez takowego z normalnie wlozona karta sim...Te starszej generacji to faktycznie lykaly baterie jak smok....

Data: 2010-02-23 05:07:29
Autor: Alojzy Zakalec
karta dualsim
On Feb 21, 3:38 pm, Virck <virck_p...@verizon.net> wrote:
[...]

To skąd mam wiedzieć KTÓRE kupować? I gdzie? Gdzie Ty kupiłeś? Możesz
dać jakieś namiary na konretny typ (łatwo dostępny)?

Data: 2010-02-23 16:27:17
Autor: Virck
karta dualsim
Alojzy Zakalec wrote:
[...]

Ja kupilem na eBay ale takie same maja na allegro....Nie mam od niej opakowania wiec nie podam dokladnie ale jest na pewno starsza niz 20 generacja i jak kupisz 20-ta to nie bedzie gorzej...Ja dla przykladu mam podobna tylko kilka generacji nizej: http://www.allegro.pl/item935242935_dual_sim_slim_bez_wycinania_20_generacja.html

U mnie do Xperii wyrzucilem ten metal gdzie wsadza sie druga z kart Sim (ta poza gniazdem telefonu). Inaczej nie zmiesciloby sie pod bateria. Karte przykleilem ladnie tasma klejaca do adaptera aby sie stykalo i to u mnie bez problemu dzialalo pod Windows Mobile 6,1 przez dobre pol roku...W koncu dwie karty staly mi sie zbedne wiec wyjalem i widze, ze zuzycie energii jest nieomal identyczne jak z adapterem.

Data: 2010-02-21 16:36:06
Autor: J.F.
karta dualsim
On Sun, 21 Feb 2010 11:28:58 +0000,  Waldek Godel wrote:
Dnia Sun, 21 Feb 2010 12:11:17 +0100, Virck napisał(a):
Nowe adaptery dual sim nie pobieraja praktycznie zadnej dodatkowej energii...
czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

Moga miec pobor pradu niemierzalnie maly. A juz na pewno niezauwazalnie maly.

J.

karta dualsim