karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI=?iso-8859-2?Q? na HDTV LCD?

Data: 2011-09-26 15:26:02
Autor: bufi
karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI=?iso-8859-2?Q? na HDTV LCD?
Pszemol wrote:

Czy to wina karty graficznej/peceta czy telewizora?
Ma ktoś doświadczenie czy można to ustawić?

Próbowałem grzebać w TV, ale dla wejścia PC/VGA ma ustawienia
takie jak monitor komputerowy (rozmiar, "auto adjustment"),
ale jak podłączę się z pecetem przez HDMI to te ustawienia znikają...

Ja mam w Bravii. cos takiego dla HDMI:

Format ekranu: Wide
Autoformatowanie: wł.
Pole wyświetlania: wszystkie piksele.

danego wejścia.

W kompie mam ustawioną rozdzelczość natywną z TV, czyli 1920x1080 i
wszystko jest na swoim miejscu.
Jak system widzi TV?

P.

Data: 2011-09-26 23:55:13
Autor: Pszemol
karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
"bufi" <bufi@pl.de> wrote in message news:j5q5i8$pht$1inews.gazeta.pl...
Pszemol wrote:

[...]

OK, rzeczywiście znalazłem w ustawieniach dla obrazu menu
Menu -- > Picture -- > Screen Adjustment pozycję "Screen Fit":
"When your TV inputs HDMI (720p/1080i/1080p) or
Component(1080i/1080p) signals, displays the full image
without any cut-off." i w tym ustawieniu widzę cały obraz.
Jednak to TV był winien za powiększanie obrazu...

Problem rozwiązany - dzięki za podpowiedź!

Data: 2011-09-27 11:11:39
Autor: mulczas

Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:j5q5i8$pht$1inews.gazeta.pl...

Ja mam w Bravii. cos takiego dla HDMI:

Format ekranu: Wide
Autoformatowanie: wł.
Pole wyświetlania: wszystkie piksele.

danego wejścia.

"Overscan" to słowo-klucz w tym przypadku, chociaż coraz rzadziej stosowane :-)

Data: 2011-09-27 08:17:46
Autor: Pszemol
"mulczas" <mulczas@os.pl> wrote in message news:j5s40b$gl$1news.onet.pl...
[...]

Bo coraz mniej ekranów CRT gdzie to miało sens...
Teraz, przy LCD, interesuje nas mapowanie pikseli 1:1, tylko wtedy
bowiem obraz nie wymaga zniekształcającego, pogarszającego
jakość obrazu skalowania.

karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI=?iso-8859-2?Q? na HDTV LCD?