karta graficzna do MediaCenter

Data: 2010-03-04 13:45:13
Autor: Qlfon
karta graficzna do MediaCenter
Michał pisze:
Poszukuję karty do MediaCenter, spełniającej założenia:

- sprzętowe odtwarzanie współczesnych wymagających formatów wideo (będzie działać na płycie Gigabyte z chipsetem nForce4-4x, Athlonem64 3200+ s.939 i 2x512DDR Geil Ultra)
- złącze PCI-E
- wyjście HDMI (bez przejściówek)
- raczej pasywnie chłodzona, chociaż bardzo cichy wentylator kręcący się ze stałą prędkością też może być.

Za jakim konkretnym modelem się rozglądać?
A moze jakis sprytny nettop? Asrock ma takiego nawet z wbudowanym blue-rayem. Ok 1500 z dyskiem....

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-03-04 14:15:58
Autor: Michał
karta graficzna do MediaCenter
A moze jakis sprytny nettop? Asrock ma takiego nawet z wbudowanym blue-rayem. Ok 1500 z dyskiem....

Mam dysk, napęd optyczny, płytę, pamięć, procesor, kartę dźwiękową, obudowę z pilotem, zasilacz, klawiaturę i mysz bezprzewodową, system operacyjny XP Home OEM - brakuje mi tylko karty graficznej (w sumie też mam, ale jak przypuszczam 6600GT nie wspiera w żaden sposób odtwarzania wideo w rozdzielczościach HD)

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2010-03-05 19:15:24
Autor: Robek
Michał pisze:
[...]

Ja do takich zastosowań zakupiłem najtańszego radeona z pasywnym chlodzeniem (ok 150,- zl), siedzi w rozpiłowanym gnieździe pci-e 1x, jeszcze na dodatek zmniejszone taktowanie i radzi sobie bez problemu z full hd.

Robek

karta graficzna do MediaCenter