karta graficzna na AGP do windows 7

Data: 2018-03-11 21:41:42
Autor: denat 'POPIS/EU
karta graficzna na AGP do windows 7
jak w temacie,
przebuszowałem internet i wygląda, że takowa nie istnieje...

help!

Data: 2018-03-11 14:40:19
Autor: TurboPascal
W dniu niedziela, 11 marca 2018 21:41:50 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
jak w temacie,
przebuszowałem internet i wygląda, że takowa nie istnieje....

Jak to nie istnieje, jak istnieje...

https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-R465D2-1GI

Data: 2018-03-11 14:59:17
Autor: TurboPascal
karta graficzna na AGP do windows 7
W dniu 11 marca 2018 22:46:20 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

I na czym polega jej "windowsowość siódemkowa"?

ASUS HD4650 jest nawet "dziesiątkowy"...

Data: 2018-03-11 22:46:18
Autor: Jacek Maciejewski

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-03-14 03:14:41
Autor: Kamil
karta graficzna na AGP do windows 7
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

I na czym polega jej "windowsowość siódemkowa"?

https://www.solvusoft.com/pl/update/sterowniki/karta-graficzna/gigabyte/hd-4650/radeon/gv-r465d2-1gi/

Zrozumienie tego leży w Twoich możliwościach?

BZPZDR

Data: 2018-03-11 14:45:39
Autor: TurboPascal
karta graficzna na AGP do windows 7
Data: 2018-03-12 20:27:35
Autor: denat 'POPIS/EU
karta graficzna na AGP do windows 7
http://allegro.pl/karta-graficzna-agp-1gb-asus-ah4650-radeon-hd-4650-i7211231519.html

dzięki,

no to jest problem...

w kompie z pci-e zjebała się chyba płyta, po prostu wszystko zamiera i wisi, żadnych bluscreenów czy coś, po prostu wszystko stoi w miejscu...

więc pytanie powstaje takie,
co lepiej wymienić...

czy płytę główną pod c2d na nową z pci-e

czy może jednak użyć starszej którą mam pod ręką ale pod P4 2,4GHz
ale z portem AGP?

pozdro Panowie!

Data: 2018-03-12 13:33:01
Autor: TurboPascal
W dniu 12 marca 2018 20:27:43 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

czy może jednak użyć starszej którą mam pod ręką ale pod P4 2,4GHz ale z portem AGP?

...żeby coś doradzić, musiałbym wiedzieć, jak dokładnie ta płyta główna się nazywa i ile pamięci RAM
jest w niej w tej chwili zainstalowane. P4 2.4GHz należałoby zastąpić czymś dużo bardziej wydajnym...

Data: 2018-03-21 16:12:39
Autor: złomowisko

Użytkownik "TurboPascal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8474520d-dbf6-400c-8851-b9600e8566c0@googlegroups.com...

W dniu 12 marca 2018 20:27:43 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

więc pytanie powstaje takie,
co lepiej wymienić...

Najlepiej cały komputer (razem z zasilaczem) :)

Data: 2018-03-21 22:00:08
Autor: Gil
karta graficzna na AGP do windows 7
In article <5ab27704$0$994$65785112@news.neostrada.pl>, logistyk71@wp.pl says...

> [...]

> więc pytanie powstaje takie,
> co lepiej wymienić...

Najlepiej cały komputer (razem z zasilaczem) :)

Ja cały czas używam komputera (w altance letniej daleko od domu) na DDR1 i AGP Palit Daytona Nvidia 7600 GT z Win 7. Świetnie tez chodzi z pięknym Linuxem Deepin.

karta graficzna na AGP do windows 7